. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70946 تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 | 15:40 ب.ظ

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با شهردار برای همکاری بیشتر شهرداری جیرفت در جشنواره تئاتر رضوی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با سرپرست شهرداری جیرفت برای همکاری بیشتر در جشنواره تئاتر رضوی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاون هنری اداره، دبیر اجرایی و ناظر جشنواره تئاتر […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با سرپرست شهرداری جیرفت برای همکاری بیشتر در جشنواره تئاتر رضوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، معاون هنری اداره، دبیر اجرایی و ناظر جشنواره تئاتر رضوی در دیدار با شهردار جیرفت هماهنگی‌های لازم برای همکاری بیشتر شهرداری این شهر در جشنواره را انجام دادند.

بهرام مسلمی مهنی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این نشست گفت: برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان اتفاق مهمی در حوزه هنر است.

وی با اشاره به زمان جشنواره و برگزاری آن در محیط پارک ولیعصر افزود: می طلبد شهر در طول برگزاری جشنواره سیمای رضوی داشته باشد و این امر بدون کمک شهرداری ممکن نیست.

مسلمی مهنی عنوان کرد: انتظار کمک از شهرداری در حوزه‌های مالی و تبلیغاتی را داریم و امیدواریم به عنوان دستگاه همسو از بعد فرهنگی سه روز در کنار مجموعه ارشاد و برگزارکنندگان جشنواره باشند.

سعید سالارگنجی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی هم در این جلسه گفت: توفیقی بوده که جیرفت میزبان چنین اتفاق بزرگی شده است چونکه معمولا مراکز استانی میزبان این نوع از جشواره‌های ملی است.

وی با بیان اینکه ما خادم امام رضا(ع) محسوب می شویم اضافه کرد: انتظار می‌رود علاوه بر شهرداری مجموعه‌های مختلف شهرستان هم پای کار باشند.

تورج امیرافضلی سرپرست شهرداری جیرفت هم در این جلسه گفت: فرهنگ برای شهرداری اهمیت دارد اگر سطح فرهنگی تغییر کند بسیاری از امور دیگر را هم می شود پیش برد.

وی با بیان اینکه علاقه به مشارکت در رویدادهای فرهنگی داریم افزود: شهرداری آمادگی دارد در حوزه حمل و نقل و در اختیار گذاشتن تابلوهای تبلیغاتی و … با جشنواره همکاری کند.

امیرافضلی از گردانندگان جشنواره خواست طی نامه‌ای نیازها و پیشنهادات خود را به شهرداری ارائه کنند و گفت: تا جایی که اعتبارات اجازه دهد همکاری می‌کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =