. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 70949 تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 | 15:53 ب.ظ

‍ مدیرکل امور عشایر جنوب استان خبر داد:طرح مطالعات میدان عرضه دام عشایر جنوب استان در حال انجام است

به گزارش کنارصندل، ناصر احمدیوسفی مدیر کل امور عشایر جنوب استان کرمان در نشست کارگروه توسعه سرمایه گذاری عشایر اظهار داشت: ظرفیت های مختلفی در حوزه اقتصادی برای سرمایه گذاری در حوزه عشایر وجود دارد. وی افزود: یکی از طرح های که می تواند نقش مهمی در زنجیره گوشت قرمز ایفا کند راه اندازی میدان […]

به گزارش کنارصندل، ناصر احمدیوسفی مدیر کل امور عشایر جنوب استان کرمان در نشست کارگروه توسعه سرمایه گذاری عشایر اظهار داشت: ظرفیت های مختلفی در حوزه اقتصادی برای سرمایه گذاری در حوزه عشایر وجود دارد.


وی افزود: یکی از طرح های که می تواند نقش مهمی در زنجیره گوشت قرمز ایفا کند راه اندازی میدان عرضه دام در جنوب استان خواهد بود و با سرمایه گذاری در حوزه می شود هم ایجاد اشتغال کرد هم رشد تولید را دنبال نمود‌.
احمدیوسفی بیان داشت: طرح مطالعات میدان عرضه دام عشایر جنوب استان از طریق امور عشایر در حال انجام است.
وی عنوان کرد: اتحادیه تعاونی عشایری جنوب کرمان بعنوان سرمایه گذار طرح میدان عرضه دام خواهد بود و امیدواریم با همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی بتوانیم این طرح را در دونقطه از منطقه جنوب استان اجرایی نماییم.
مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان ضمن قدردانی از حمایت های سازمان امور عشایر افزود : طرح های مختلفی وجود دارد که دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند برای سرمایه گذاری نیازمند حضور سرمایه گذاران اند از جمله از این طرح ها احداث کشتارگاه صنعتی دام ، سردخانه نگهداری مواد غذایی ، کارخانه تولید خوراک خواهند بود.
احمدیوسفی افزود : سرمایه گذاری و راه اندازی این طرح نقش موثری در رشد تولید خواهد داشت .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 12 =