. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 71045 تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 | 12:07 ب.ظ

جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان جیرفت با حضور دادستان‌ شهرستان برگزار شد

اولین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان جیرفت در سالرجاری با حضور افشین صالحی نژاد دادستان‌ شهرستان جیرفت و رئیس هیات مدیره و حضور فرماندار شهرستان نایب رئیس انجمن و اعضاء هیئت مدیره انجمن، رئیس زندان جیرفت، و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت تشکیل شد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی […]

اولین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان جیرفت در سالرجاری با حضور افشین صالحی نژاد دادستان‌ شهرستان جیرفت و رئیس هیات مدیره و حضور فرماندار شهرستان نایب رئیس انجمن و اعضاء هیئت مدیره انجمن، رئیس زندان جیرفت، و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت تشکیل شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت افشین صالحی نژاد دادستان جیرفت، ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه گفت : انجمن حمایت زندانیان برکات زیادی برای زندانیان و خانواده های آنان داشته است ، حقیقتاً حضور پررنگ و مستمرهمه اعضاء ، تعامل و تعاطی ارائه جمعی که بین اعضاء وجود دارد باعث خوشحالی است و جا دارد از تلاشهای وافر همه اعضا به دلیل شور و اشتیاق در کمک به زندانیان و خانواده آنان تقدیر شود.

صالحی نژاد رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان جیرفت گفت: هر اقدامی که برای انجمن حمایت از زندانیان انجام شود نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است . دغدغه اصلی همه مسئولان تلاش برای حل مشکلات خانواده های زندانیان است که جا دارد از همه عزیزان فعال در این عرصه تقدیر و تشکر نمایم.
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با بیان اینکه توجه به مشکلات خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت و رفع مشکلات آنان در نبود سرپرست خانواده، از جمله اولویت‌های لحاظ شده در سیاست های تحولی و تعالی محور ابلاغی ریاست قوه قضاییه قرار دارد گفت: با برنامه ریزی لازم در سال جدید علاوه بر برخورداری از کمک خیران و حامیان انجمن، شاهد جهش بسترهای تامین درآمد پایدار خواهیم بود که موجب می شود سطح ارائه خدمات به خانواده‌های زندانیان ارتقاء داشته باشد.
صالحی نژاد همچنین عملکرد مثبت این انجمن در سال های گذشته اشاره داشت و از برنامه ریزی های لازم بمنظور توسعه توانمندسازی خانواده های زندانیان خبر داد و افزود: در این عرصه نیز با کمک سازمانها و ارگان های حمایتی ذیربط و هدایت کمکهای خیرین، موجبات خود اشتغالی خانواده های زندانیان و کاهش وابستگی های مالی و اقتصادی آن را دنبال خواهیم کرد.
گفتنی است در اولین جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان جیرفت در سال ۱۴۰۲ که با حضور اعضا اصلی و مدعو در محل دادسرای جیرفت ترتیب یافت، مسعود فاطمی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته انجمن، را به شرح کامل بیان کرد.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =