. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 71119 تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402 | 17:58 ب.ظ

با حضور مسئولین شهرستان : شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار شد

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت عصر امروز با حضور ، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تارم امام جمعه ، دکتر بلندنظر فرماندار ، دکتر اعظمی نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ، فاریابی معاون فرماندار، سید ایوب حسینی سرپرست آموزش و پرورش […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت عصر امروز با حضور ، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تارم امام جمعه ، دکتر بلندنظر فرماندار ، دکتر اعظمی نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ، فاریابی معاون فرماندار، سید ایوب حسینی سرپرست آموزش و پرورش ، رؤسای ادارات و نهاد های شهرستان و سایر اعضا و مدعوین شورای آموزش و پرورش شهرستان تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر تارم امام جمعه جیرفت در این جلسه ضمن سخنانی از حضور با شکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمود و افزود : همگی باید به توسعه آموزش و پرورش کمک کنیم و یکی از مصادیق این توسعه در تعلیم و تربیت جنوب استان فراهم سازی زیرساخت ها و استقرار دانشگاه فرهنگیان است که خدمتی بسیار بزرگ خواهد بود و باید در رأس فعالیت ها و پیگیری های شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.
امام جمعه جیرفت در ادامه همه حضار را به همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان سفارش نمود و اظهار داشت : تربیت دانش آموزان بسیار مهم است که آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این حوزه کار های بسیار خوبی انجام داده است که یکی از این نمونه فعالیت ها جشن روزه اولی ها که امروز برگزار شد ، بود و همینجا از همه دست اندرکاران انجام این فعالیت ها در آموزش و پرورش تقدیر و تشکر می نمایم .

دکتر اعظمی نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اهمیت پرورش در کنار آموزش ، تصریح کرد: در مسئله پرورش جا برای کار بسیار است که باید به آن پرداخته شود تا معضلات و آسیب های اجتماعی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم کاهش پیدا کند.
اعظمی ادامه داد: همه باید با دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان تعامل و همراهی لازم را داشته باشیم و آموزش و پرورش نیز باید از همه ظرفیت ها از جمله خیرین نیک اندیش بهره مند شود و همچنین پای کار آوردن اولیای دانش آموزان و آموزش آنها می تواند به تعالی جامعه کمک شایانی نماید.

نماینده مردم گفت : استقلال دانشگاه فرهنگیان در جهت ایجاد فرصت تربیت نیروی بومی و متخصص بسیار مهم و ضروری است .

دکتر بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت ضمن اشاره به اهمیت بزرگداشت مقام معلم ، پیشاپیش این هفته را به فرهنگیان تبریک گفت و افزود: شهید مطهری بعنوان یک معلم برجسته و بزرگ هم فکر و اندیشه را تولید می کرد و هم در نشر آن می کوشید.

بلندنظر اظهار داشت: همه دستگاه ها باید به سهم خود به کمک آموزش و پرورش بیایند و همچنین از مقام معلم تجلیل نمایند و همچنین در برنامه های پیش رو از جمله برگزاری امتحانات نهایی و بزرگداشت مقام معلم با این نهاد مهم همکاری لازم را انجام دهند.

فرماندار جیرفت ادامه داد : معلمی صرفا شغل و حرفه نیست بلکه هنری است که در روح یک انسان فرهیخته دمیده شده است.

سید ایوب حسینی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این جلسه پس از خیر مقدم به حاضرین در جلسه ، بیان داشت : نگاهی که ما به آموزش و پرورش داریم باید با همه ادارت فرق کند چراکه سایر ادارات و کارکنان آنها هم خروجی سیستم آموزش و پرورش هستند و این دستگاه تعلیم و تربیت است که کارخانه انسان سازی است.

حسینی افزود : همه باید ابتدا اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش را درک کنیم و سپس با نگاه ویژه به برنامه ریزی بپردازیم و پیش از آنکه دشمن برای نسل آینده ما برنامه ریزی کند تمام برنامه های آنها را خنثی نماییم.

محمد حسن بهروز معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ضمن سخنانی به ارائه گزارش پروژه ها و فعالیت های صورت گرفته در آموزش و پرورش شهرستان پرداخت و خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام شد.

شایان ذکر است در این جلسه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت طی سخنانی به اهمیت آموزش و پرورش اشاره نمودند و آمادگی خود را جهت همکاری مؤثر در حوزه تعلیم و تربیت ابراز داشتند.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =