. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 71125 تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402 | 18:02 ب.ظ

فعالیت در مجموعه بهزیستی، مصداق بارز عبادت است

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در بهزیستی جیرفت با سرپرست و پرسنل این اداره دیدار وگفتگو کرد. این دیدار صمیمانه که در قالب نشست هم اندیشی و با موضوع بررسی مسائل و مشکلات وبرنامه ریزی جهت رفع چالش های پیش روی مددجویان بهزیستی جیرفت با حضور ذبیح الله […]

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در بهزیستی جیرفت با سرپرست و پرسنل این اداره دیدار وگفتگو کرد.

این دیدار صمیمانه که در قالب نشست هم اندیشی و با موضوع بررسی مسائل و مشکلات وبرنامه ریزی جهت رفع چالش های پیش روی مددجویان بهزیستی جیرفت با حضور ذبیح الله اعظمی نماینده مردم شهرستان های جیرفت وعنبرآباد درمجلس شورای اسلامی خداداد سالاری زاده سرپرست بهزیستی جیرفت وجمعی ازکارشناسان تخصصی بهزیستی برگزار شد.

درابتدای این دیدار خداداد سالاری زاده سرپرست بهزیستی جیرفت با تقدیر از حضور ارزشمند نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان خدوم وپرتلاش بهزیستی، به ارائه گزارشی از ماموریتها واقدامات بهزیستی به جامعه هدف پرداخت و اظهار داشت:اهتمام وپیگیری مجدانه نماینده محترم مردم جیرفت وعنبر آباددررفع موانع وتنگناهای موجود در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی از جمله تلاش در رفع کمبود اعتبار،کمک درتامین وسایل کمک توانبخشی و سایر موارد مورد نیاز قابل تقدیر وارزشمند است.

در ادامه این نشست ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت وعنبر آباد در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات ارزشمند بهزیستی به جامعه ، فعالیت در مجموعه بهزیستی را مصداق بارز عبادت دانست وافزود:توانمند سازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال و در پی آن کسب استقلال مالی آنان باید در اولویت فعالیتهای بهزیستی شهرستان قرار گیرد چرا که ابتدایی ترین مرحله ارتقا سلامت اجتماعی رفع موانع اشتغال وکسب استقلال مالی افراد جامعه خصوصا افراد دارای محدودیت می باشد.

ایشان در جریان بازدید از بخش ها و حوزه های مختلف برای تکمیل ساختمان ، تهیه وسایل کمک توانبخشی و همچنین تامین اعتبار راه اندازی بازارچه دائمی فروش محصولات مددجویان و رفع مشکلات و موانع موجود قول همکاری دادند.
روابط عمومی بهزیستی شهرستان جیرفت

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =