. جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 71874 تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 | 08:25 ق.ظ

در سال جاری تحولی در زمینه اشتغال و تولید در جنوب کرمان ایجاد خواهد شد

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نشست هم اندیشی انجمن صنفی سردخانه داران جنوب با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد. مسلم مروجی فرد در این جلسه ضمن تبریک روز کارگر و بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نشست هم اندیشی انجمن صنفی سردخانه داران جنوب با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد.

مسلم مروجی فرد در این جلسه ضمن تبریک روز کارگر و بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اظهار داشت: با توجه به تربیت نسل ها، جایگاه معلم در جامعه اسلامی ما جایگاه رفیع و‌ مهمی است.

وی با اشاره به سابقه فعالیت سرخانه داران در جنوب استان، گفت: سردخانه داران اولین فعالان حوزه صنعت در جنوب کرمان هستند
.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با تقدیر از حمایت های دولت مردمی آیت الله رئیسی از جنوب استان، بیان داشت: برای رفع مشکلات طرح ها و واحد‌های مختلف تولیدی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و… سیستم قضایی کارگروه اقتصاد مقاومتی برای رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای مختلف تشکیل داده است که به صورت منظم هم در شهرستان ها و هم در مرکز استان فعال می باشد.

وی افزود: بسیاری از مشکلاتی که واحدهای متعدد در حوزه های مختلف با آن مواجه بودند از طریق این کارگروه رفع شده است.

دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با اشاره به نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در رفع مشکلات واحدهای مختلف در جنوب استان، تصریح کرد: سال گذشته ۲۲ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای جنوب با ریاست استاندار کرمان تشکیل و مشکلات واحدهای بسیاری رفع شد.

وی با اشاره به حواشی قیمت گذاری برای سردخانه داران در سال گذشته؛ گفت: قیمت گذاری ها در حیطه وظایف سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و هر سازمان یا اداره دیگری اقدام به قیمت گذاری کند غیر قانونی بوده و باعث ایجاد تنش و حاشیه می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه با جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در جنوب استان، در سال گذشته اشتغال برای ۴هزار و ۳۰۷ نفر در سامانه رصد توسط اداره کل صمت جنوب کرمان ثبت شده که در بین دستگاه های اجرایی منطقه کم نظیر است، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با بهره برداری از ۱۰ طرح در حوزه معدن در جنوب استان، تحولی در اشتغال و تولید و زمینه ای برای ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان فراهم خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =