. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 72239 تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 | 13:34 ب.ظ

ابراهیم مختاری سکاندار هیات تنیس روی میز جیرفت شد

به گزارش کنارصندل ، طی آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ابراهیم مختاری جوان خوش آتیه جیرفتی به عنوان سرپرست هیات تنیس روی میز جیرفت معرفی شد و این در حالیست که هیات تنیس روی میز جیرفت سال ها غیرفعال و بدون رئیس هیات بود.انتخاب ابراهیم مختاری بعنوان یک جوان فعال عرصه تنیس روی […]

به گزارش کنارصندل ، طی آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ابراهیم مختاری جوان خوش آتیه جیرفتی به عنوان سرپرست هیات تنیس روی میز جیرفت معرفی شد و این در حالیست که هیات تنیس روی میز جیرفت سال ها غیرفعال و بدون رئیس هیات بود.
انتخاب ابراهیم مختاری بعنوان یک جوان فعال عرصه تنیس روی میز نوید طنین اندازی شور جوانی و پویایی این هیات است.
یکپارچگی و اتحاد فعالان تنیس روی میز جنوب کرمان، مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت و هیات تنیس روی میز استان کرمان در انتخاب ابراهیم مختاری بعنوان رئیس هیات تنیس روی میز جیرفت نشان از عزم جدی برای روشن کردن، سال ها خاموشی تنیس روی میز جیرفت است.
در سال های دور، تنیس روی میز جز رشته های ورزشی مدال آور شهرستان جیرفت بود که به علت تغییر و تحولات مدیریتی و کمبودهای زیرساختی به خواب زمستانی چند ساله فرو رفت و امروز با معرفی رئیس جوان و فعال این حوزه امیدواریم شاهد پیشرفت این هیات پس از سال ها باشیم.
نکته جالب آئین معارفه رئیس هیات جدیدتنیس روی شهرستان جیرفت، مشخص نبودن رئیس سابق هیات بود که این موضوع گویای غیرفعال بودن این هیات بود که در این آئین تودیعی وجود نداشت و صرفا معارفه ابراهیم مختاری بعنوان رئیس هیات تنیس روی میز بود.
طبق گفته پیشکسوتان تنیس روی میز، روزگاری تنیس بازان شهرستان جیرفت جز نفرات برتر استان کرمان بودند ولی در گذر زمان با ناملایمات پیش آمده نه تنها سکوهای قهرمانی استان را از دست دادیم،

هیچ ورزشکاری را در این زمینه پرورش ندادیم و چراغ این ورزش خاموش شد؛ معرفی رئیس جدید هیات تنیس روی میز پس از سال ها خبر خوشی برای دوستداران تنیس روی میز شهرستان جیرفت بود چرا که دوباره چراغ این ورزش روشن شد و امیدواریم شاهد رونق این ورزش و پرورش تنیس بازان جیرفتی باشیم.
رئیس جدید هیات تنیس روی میز شهرستان جیرفت در آئین معارفه خود ضمن خیرمقدم گویی بر اتحاد و همدلی بیشتر برای جبران عقب ماندگی چند ساله تنیس روی میز جیرفت تاکید کرد و گفت: هیچ پیشرفتی بدون تلاش و همکاری همه جانبه صورت نمیگیرد لذا رویکرد اصلی ما در هیات تنیس روی میز حفظ وحدت و استفاده از ظرفیت های مختلف برای شکوفایی این هیات است.
ابراهیم مختاری از برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت برای هیات تنیس روی میز جیرفت خبر داد و گفت: در چشم انداز کوتاه مدت تنیس روی میز شهرستان جیرفت، پیگیری سالن ثابت تنیس روی میز، استعدادیابی، برگزاری مسابقات دوره ای(آزاد)و اعزام تیم شهرستان به مسابقات استانی و کشوری در دستور کار است.
وی با بیان اینکه رایزنی با اداره آموزش و پرورش برای اجاره سالن تنیس روی میز انجام شده است، از تعامل و همکاری مهندس سیدایوب حسینی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت تشکر کرد و افزود: طی دیداری با ریاست محترم اداره اموزش و پرورش مذاکرات ابتدایی انجام و هم اکنون در حال انعقاد قرارداد جهت اجاره یک سالن برای تنیس روی میز هستیم.
رئیس جدید هیات تنیس روی میز شهرستان جیرفت، ایجاد سالن اختصاصی تنیس روی میز جنوب کرمان، ایجاد آکادمیک تنیس روی میز و برگزاری و میزبانی مسابقات استانی و کشوری را از برنامه های بلندمدت خود برشمرد و تحقق برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت را منوط به حمایت مسئولان و جامعه تنیس روی میز جنوب کرمان عنوان کرد.
مختاری همچنین در ادامه این نشست بر اهمیت احترام به پیشکسوتان ورزش تنیس روی میز تاکید کرد و از ایجاد انجمن پیشکسوتان هیات تنیس روی میز جیرفت خبر داد و گفت: همواره از راهنمایی ها و ظرفیت پیشکسوتان تنیس روی میز در امورات استفاده می شود.
رئیس جدید هیات تنیس روی میز شهرستان جیرفت در پایان از هیات تنیس روی میز استان کرمان، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان و جامعه تنیس روی میز تقاضای همکاری کرد و افزود: از خداوند متعال ارزوی توفیق و سربلندی را خواستارم.
دبیرهیات تنیس روی میز استان کرمان هم در ادامه این آئین از حمایت هیات های تنیس روی میز شهرستان ها خبر داد و گفت: تلاش می کنیم دورهای آموزشی مورد نیاز هیات های تنیس روی میز در شهرستان متقاضی برگزار شود.
فرهاد امیری نقطه قوت رئیس جدید هیات تنیس روی میز جیرفت را جوانی ابراهیم مختاری برشمرد و افزود: امیدواریم در این مسیر موفق باشد.
وی از برگزاری دوره های آموزشی در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: اطلاع رسانی جزئیات این دوره ها متعاقبا از طریق هیات تنیس روی میز شهرستان جیرفت انجام می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت هم در این نشست ضمن تبریک این انتصاب بر تلاش بیشتر رئیس هیات تنیس روی میز برای جبران عقب ماندگی های چند ساله تنیس روی میز تاکید کرد.
در پایان این آئین ابراهیم مختاری بعنوان سرپرست هیات تنیس روی میز شهرستان جیرفت معرفی شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =