. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 72246 تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 | 17:51 ب.ظ

روند خدمات دانشجویی دانشگاه رو به پیشرفت است

۱۰۰ گلیم فرش، ۳۵ یخچال و شش ماشین لباسشویی جدید تهیه و در سرا های دانشجویی دختران دانشگاه قرار گرفت رئیس دانشگاه جیرفت گفت: خدمات رسانی و به دانشجویان در همه حوزه ها رو به پیشرفت است و در این راستا تلاش داریم سراهای دانشجویی را مجهز کنیم. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط […]

۱۰۰ گلیم فرش، ۳۵ یخچال و شش ماشین لباسشویی جدید تهیه و در سرا های دانشجویی دختران دانشگاه قرار گرفت

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: خدمات رسانی و به دانشجویان در همه حوزه ها رو به پیشرفت است و در این راستا تلاش داریم سراهای دانشجویی را مجهز کنیم.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت ، دکتر حسین شکفته در بازدید از سراهای دانشجویی دختران که با حضور هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه همراه بود افزود: یکی از اولویت های دانشگاه توجه ویژه به سراهای دانشجویی و تجهیزات آنها است که در این راستا برنامه های خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم با کمک سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویی این مهم را به سرانجام برسانیم.

دکتر شکفته در این بازدید با ابراز رضایت نسبی از خدمات ارائه شده به دانشجویان در مقایسه با بازدید قبلی، بیان داشت: تمام تلاش و همت ما برای ارائه خدمات به دانشجویان است و دانشجویان همواره در اولویت کاری دانشگاه هستند.

وی از خرید گلیم فرش، یخچال، ماشین لباسشویی، موکت، فضاسازی و گلکاری محوطه و برخی خدمات دیگر در ماه‌های گذشته گفت و اظهارداشت: تعداد ۳۵ یخچال، ۶ ماشین لباسشویی، ۱۰۰ گلیم فرش، و مقادیری موکت خریداری و در اتاق‌ها و سراهای دانشجویان دختران مورد استفاده قرار گرفته است.

دکتر شکفته همچنین از پیگیری برای تکمیل زمین ورزشی چمن مصنوعی و نیز محوطه سازی این زمین ورزشی تا هفته آینده و نیز تلاش برای خرید و نصب یک تلویزیون شهری در اطراف این زمین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت در ادامه این بازدید هیات رئیسه و مدیران دانشگاه ضمن حضور در سراهای دانشجویان دختران از نزدیک با مشکلات دانشجویان آشنا و بر رفع این مشکلات تاکید کردند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 7 =