. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 72836 تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 | 16:58 ب.ظ

امام جمعه جیرفت : شهرداری و شرکت گاز اختلاف را کنار بگذارند، مردم متضرر شده اند

به گزارش کنارصندل،امام جمعه جیرفت گفت: اختلافات میان شهرداری و شرکت گاز موجب توقف گازکشی در شهر شده است و باید این اختلافات را کنار بگذارند چراکه مردم متضرر می شوند.حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: اختلاف برای پیشرفت شهرستان مضر است، و هرکجا باشد مانعی برای […]

به گزارش کنارصندل،امام جمعه جیرفت گفت: اختلافات میان شهرداری و شرکت گاز موجب توقف گازکشی در شهر شده است و باید این اختلافات را کنار بگذارند چراکه مردم متضرر می شوند.
حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: اختلاف برای پیشرفت شهرستان مضر است، و هرکجا باشد مانعی برای پیشرفت و آبادانی به شمار می رود.
وی ادامه داد: عامل پیشرفت هر شهر و کشوری وحدت مردم، مدیران و جامعه است و رهبر معظم انقلاب هم نیز بر آن تاکید کردند.
حجت الاسلام تارم اضافه کرد: از شهرداری، شرکت گاز و فرماندار می خواهم این اختلافات را حل کنند چون از تاخیر گازکشی شهر که سال ها پیش باید به اتمام می رسید مردم بسیار متضرر شده اند و این حق الناس است.
وی ادامه داد: به دلیل به تعویق افتادن گازکشی شهر، هزینه لوله کشی های داخل ساختمان ها برای مردم چندین برابر شده که عامل آن همین اختلافات بین شهرداری و شرکت گاز در سال های گذشته بوده است.
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: فرماندار شهرستان به این اختلافات ورود کند و نگذارد مردم دچار خسارت های بیشتری شوند.
وی با اشاره به افزایش هزینه های لوله کشی یادآور شد: تسهیلاتی در اختیار نیازمندان شهر هم قرار داده شود تا بتوانند در لوله کشی گاز منازل از آن بهره ببرند./ ایرنا

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =