. جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 72914 تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 | 11:33 ق.ظ

دکتر اعظمی از تعدادی زیر ساختهای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بازدید کرد

به گزارش کنارصندل از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ دکتر اعظمی نمایند مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد با حضور در ستاد دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به اتفاق دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه از تعدادی زیر ساختهای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بازدید کرد. دکتر اعظمی به اتفاق ریاست دانشگاه ابتدا […]

به گزارش کنارصندل از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ دکتر اعظمی نمایند مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد با حضور در ستاد دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به اتفاق دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه از تعدادی زیر ساختهای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بازدید کرد.

دکتر اعظمی به اتفاق ریاست دانشگاه ابتدا با حضور در محل آرامگاه شهید گمنام و زیارت مرقد مطهر شهید و خواندن قرائت فاتحه با مقام شامخ شهید ادای احترام نموده.

نماینده شهر ستانهای جیرفت و عنبرآباد ابتدا از ساخت پروژه پانسیونهای دانشجویان متأهل بازدید نمود.

وی در آدامه با حضور در محل کار ریاست دانشگاه با دکتر خیرخواه ،معاون توسعه ، مدیر فنی و منابع فیزیکی دانشگاه نشستی صمیمی داشت.

در ادامه اعظمی از محوطه سازی دانشگاه بازدید نمود.
نمایند مردم در ادامه از بیمارستان ۲۵۷ تختخوابی جنب هتل ناجی بازدید و از مقدار پیشرفت و علت تعطیل شدن ساخت و ساز پروژه عظیم بیمارستان معروف به جایگزین بیمارستان کاشانی جیرفت جویا شد.

دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مورد دلیل تعطیل شدن پروژه بیمارستان ذکر شده گفت:مسئول ساخت بیمارستانها شرکت مادر تخصصی در تهران می باشد، ولی با پیگیریهای انجام شده پیمانکار قبلی به علت تأخیر خلع ید شد …..
خیرخواه اضافه کرد: پیمانکار جدید در چند روز آینده معرفی می شود،امیدوار هستیم بیمارستان با شرکت و پیمانکار جدید با سرعت بالای ساخته و به بهره برداری و مورد استفاده مردم جنوب کرمان قرار گیرد.
رئیس دانشگاه افزود بودجه ساخت پروژه مذکور مصوب شده است و مشکل مالی ندارد.

اعظمی همچنین به اتفاق ریاست دانشگاه از پروژه احداث شده مرکز آموزش بهورزی مرکز بهداشت شهرستان جیرفت که در ۳ طبقه با زیر بنای۱۴۰۰ متر مربع در زمینی به مقدار ۵۰۰۰ مترمربع ساخته شده است بازدید نمود. و از نزدیک با اساتید ،مربیان و دانش آموزان این مرکز آموزش که هم اکنون بیش از ۴۰ نفر جهت استخدام در آموزش می باشند دیدار کرد،و از ریاست دانشگاه به خاطر پیگیری ساخت چنین پروژهای قدردانی کرد.

نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد ادامه داد، دکتر خیرخواه در این جایگاه یک شخصیت برجسته است و شخص بنده از ایشان حمایت قاطع کرده و هر گونه همکاری جهت رفع موانع سلامت مردم جنوب کرمان در مجلس و دولت نیاز باشد حتما”پیگیری خواهم کرد.

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: آموزشگاه در حال بهره برداری است و درآینده نزدک افتتاح رسمی خواهد شد،
نماینده مردم و رئیس دانشگاه در ادامه جهت بازدید در بیمارستان خصوصی قانم (عج) حضور یافتند.

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =