. جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 73094 تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 | 16:48 ب.ظ

احداث و بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه جیرفت با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان

به گزارش کنارصندل به نقل از ایسنا ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: احداث راه در مناطق کوهستانی هزینه بر است اما با توجه به اولویت بندی مناطق جمعیتی این مهم در دستور کار قرار دارد. مجتبی محمودی امروز ۲۸ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از روند بازگشایی راه روستایی […]

به گزارش کنارصندل به نقل از ایسنا ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: احداث راه در مناطق کوهستانی هزینه بر است اما با توجه به اولویت بندی مناطق جمعیتی این مهم در دستور کار قرار دارد.

مجتبی محمودی امروز ۲۸ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از روند بازگشایی راه روستایی سربیژن – گویگان از توابع شهرستان جیرفت با اشاره به اهمیت احداث راه های روستایی که کانون رونق تولید هستند و اقتصاد خانوارها محسوب می‌شوند، اظهار کرد: راه از جمله زیرساخت‌هایی است که توسعه هر منطقه در گرو آن است لذا باید در ایجاد راه‌های دسترسی برای حمل تولیدات روستاییان و عشایر به بازارهای هدف برنامه ریزی شود.

وی از اجرای عملیات بازگشایی محور سربیژن_گویگان به طول دو کیلومتر و با اعتبار شش میلیارد تومان خبر داد که در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در ادامه از راه روستایی قلاطوئیه_علی آباد و کنزته _ کُدرنگ بازدید کرد و گفت: عملیات اجرایی این محور به زودی به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد .

وی همچنین از وضعیت  راه روستایی دولت آباد بهرآسمان بازدید بعمل آورد و از آغاز به کار عملیات اجرایی این محور در محدوده سیمانی به طول دو کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان خبر داد و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با پشتوانه دولت با توان مضاعف در حال خدمت رسانی به مردم جنوب کرمان است که کمک به توسعه و آبادانی روستاها را در اولویت کاری خود قرار داده است .

محمودی در بازدید از روند احداث راه روستایی زمین حسین گفت: عملیات بازگشایی و رفع نقاط پرحادثه این محور به زودی با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی  از راه روستایی رز شیرین در منطقه دلفارد بازدید کرد و  از اصلاح این راه روستایی در چهار نقطه با ایجاد قنو (ایجاد کانال هدایت آب های سطحی) در حاشیه این محور خبر داد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =