. جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 73001 تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 | 16:08 ب.ظ

افتتاح یک مرکز خدمات جامع سلامت روستائی و کلنگ زنی یک مرکز شبانه روزی در بخش زهکلوت

به گزارش کنارصندل از شهرستان تازه استقلال یافته جازموریان دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ،سرکار خانم مهندس بیگزاده معاون بهداشتی به همراه حجت الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان،پرورش فرماندار رودبار جنوب صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۲/۲۷ در سفر به زهکلوت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی محمدآباد کتکی را با اعتبار ۲میلیارد و […]

به گزارش کنارصندل از شهرستان تازه استقلال یافته جازموریان

دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ،سرکار خانم مهندس بیگزاده معاون بهداشتی به همراه حجت الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان،پرورش فرماندار رودبار جنوب صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۲/۲۷ در سفر به زهکلوت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی محمدآباد کتکی را با اعتبار ۲میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح کرد.

دکتر خیرخواه در آئین این مراسم گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی محمدآباد کتکی از بخش زهکلوت از شهرستان تازه استقلال یافته جازموریان می باشد.

وی افزود: این مرکز در زمینی با مساحت ۴۰۰۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۵۵۰ مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال تجهیز و افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، با اشاره به قرارگیری این مرکز جامع سلامت در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر ‌رودبار جنوب به سمت شهرستان جازموریان می باشد؛ خاطرنشان کرد: مرکز جامع سلامت محمدآباد کتکی ۴ خانه بهداشت ۵ نفر بهورز و ۵ هزار و ۴۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.

خیرخواه اضافه کرد:اهداف دانشگاه بهداشت و سلامت مردم است افتتاح و راه اندازی این مراکز سلامت در نقاط دور افتاده می تواند خدمات مطلوبتر و کم هزینه برای مردم منطقه داشته باشد و سایر دستگاها وهمشهریان هم باید همکاری خوبی با تیم های سلامت و مکانهای بهداشتی درمانی داشته باشند.

رئیس دانشگاه و هیئت همراه سپس در شهر زهکلوت مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی را کلنگ زنی نمود.
دکتر علی اصغر خیرخواه در این مراسم گفت:این پروژه در صورت واگذار نمودن زمین مورد نظر ما توسط مردم یا مسئولان به شکل دیگر و با زیر بنای بیشتری تغییر و ساخته می شود.
وی افزود:در این مکان ساختمان مرکز خدمات سلامت شبانه روزی با زیر بنای ۶۰۰متر مربع در ۲ طبقه ساخته و در کوه تاترین زمان ممکن به بهره بردا ی می رسد.

این مقام مسئول در آخر در بیمارستان سید شهدای شهر رودبار جنوب حاضر و از پیشرفت پروژه اورژانس با زیر بنای۶۰۰ متر مربع بازدید کرد،

وی در حاشیه این بازدید گفت :قرداد این پروژه ۹ ماه است و امیدواریم پایان ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گیرد.
رئیس دانشگاه در ادامه در شهر رودبار به شبکه بهداشت رفت و از ساختمان آموزش بهورزی با زیر بنای ۱۴۰۰متر مربع در ۳ طبقه بازدید کرد.
خیرخواه گفت:این آموزشگاه هم همچون جیرفت در حال بهره برداری است ودر آینده نزدیک افتتاح رسمی می شود.

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + چهارده =