. جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 73341 تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 | 12:54 ب.ظ

خود سازی مهمترین اولویت بسیج دانشجویی باشد

رئیس دانشگاه جیرفت در جمع فرماندهان بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: خود سازی مهمترین اولویت بسیج دانشجوی باشد و این مهم باعث پیشرفت در همه حوزه ها خواهد شد. دکتر حسین شکفته در نشست تودیع و معارفه فرماندهان جدید بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت که با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان کرمان، فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان […]

رئیس دانشگاه جیرفت در جمع فرماندهان بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: خود سازی مهمترین اولویت بسیج دانشجوی باشد و این مهم باعث پیشرفت در همه حوزه ها خواهد شد.

دکتر حسین شکفته در نشست تودیع و معارفه فرماندهان جدید بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت که با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان کرمان، فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت، هیئت رئیسه دانشگاه  و جمعی از فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد، ضمن گرامی داشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر افزود: افتخارم این است که بخشی از زندگی دانشجویی ام در بسیج دانشگاه تهران فعالیت داشتم.

دکتر شکفته با بیان این مطلب که خودباوری، خودسازی و تهذیب از مهمترین دستاوردهای معنوی فعالیت در حوزه بسیج دانشجویی است بیان کرد: این فرصت ها را غنیمت بشمارید و تلاش کنید خود سازی را به بهترین وجه ممکن به سرانجام برسانید.

دکتر شکفته تصریح کرد: بسیج دانشجویی یکی از مراکز تربیت نیروی انسانی و مدیران تراز اول آینده انقلاب اسلامی است.

در ادامه این آیین دکتر سید هادی طباطبایی فرمانده بسیج دانشجویی استان کرمان به تشریح الگوهای دینی دختران ایرانی پرداخت و بیان داشت: زنان و دختران ایرانی دارای الگوهای بسیار مناسبی از جمله حضرت فاطمه معصومه (س) برای پیشرفت خود دارند که می توانند با پیروی از آنها در ایام جوانی به مدارج بالا برسند.

دکتر طباطبایی توصیه های امام خمینی (ره) به دانشجویان بسیجی  را پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: امام فرمودند؛ اجازه ندهیم استکبار در راهبرد دانشگاه نفوذ کند و منطق کنش گری و مطالبه را به حد اعلا برسانیم.

فرمانده بسیج دانشجویی استان کرمان تاکید کرد: ماموریت شما فرماندهان بسیج دانشجویی، ماموریت خطیر و بزرگی است، اجازه ندهید در دانشگاه ها صدای نفوذ و استکبار شنیده شود و باید بلندگوی اسلام شوید.

دکتر طباطبایی فعالیتهای بسیج را رسالت محور عنوان کرد و بیان داشت: شانه بسیج همواره آماده بر دوش کشیدن مسولیت ها و مشکلات جامعه بوده است، روزگاری دفاع مقدس، در بازه زمانی رفع وابستگی و نیازهای فناوری و در لحظاتی عمرانی و آبادانی است.

در پایان این آیین سعید نیک نفس دهقانی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت، سید طاها حسینی بعنوان جانشین فرماندهی حوزه، مهدی مارزی فرمانده پایگاه علی ابن ابیطالب(ع)، زینب اقتداری فرمانده بسیج بنت الهدی(س) دختران دانشجو، رقیه عبدلی نژاد فرمانده پایگاه ریحانه النبی(س) خواهران منصوب شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =