. جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 74850 تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 | 15:39 ب.ظ

کتابخانه ولایت دلفارد، پاسخگوی نیازهای چند وجهی مردم روستا است

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در بازدید سرزده از کتابخانه ولایت دهستان دلفارد، کتابخانه روستایی را مرکز فرهنگی چند وجهی برای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی مردم روستا دانست. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت […]

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در بازدید سرزده از کتابخانه ولایت دهستان دلفارد، کتابخانه روستایی را مرکز فرهنگی چند وجهی برای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی مردم روستا دانست.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از کتابخانه ولایت دهستان دلفارد بازدید و فعالیت‌ها، مسائل و مشکلات کتابخانه‌ ولایت روستای دلفارد را بررسی کرد.

در این بازدید اعظمی، با اشاره به اینکه راه دانایی و توسعه جوامع از مسیر کتاب و کتابخوانی عبور می‌کند، عنوان کرد: امروزه کتابخانه‌ عمومی صرفاً محلی برای امانت و نگهداری کتاب نیست بلکه وجود کتابخانه‌های عمومی با تنوع منابع، بخش‌های مختلف و اجرای فعالیت‌های گسترده فرهنگی و کتابخوانی در مناطق روستایی یعنی وجود یک مرکز فرهنگی چند وجهی که پاسخگوی نیازهای فرهنگی همه مردم روستا بوده و جایگزین مناسبی برای کمبود سایر امکانات مربوطه در این مناطق خواهد بود.

 اعظمی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مهم‌ترین هدف این جشنواره را ترویج و اشاعه فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای کتابخوانی و مطالعه کتابهای مرتبط با سیره پاک ائمه دانست و افزود: مشارکت در این جشنواره وظیفه همه عاشقان امام رئوف است و کتابداران باید در راستای معرفی، اطلاع رسانی و مشارکت مردم در این جشنواره همت ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جریان فعالیت‌ها، مسائل و مشکلات کتابخانه‌ ولایت روستای دلفارد قرار گرفت و در خصوص رفع مشکلات کتابخانه قول مساعدت و همکاری داد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =