. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 76487 تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 | 14:03 ب.ظ

سارق مسلح در جیرفت دستگیر شد

جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی جیرفت گفت: سارقی که با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت بار یک وانت در محور جیرفت-کهنوج کرده بود دستگیر شد. به گزارش کنارصندل به نقل ایرنا ، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت بار یک دستگاه […]

جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی جیرفت گفت: سارقی که با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت بار یک وانت در محور جیرفت-کهنوج کرده بود دستگیر شد.

به گزارش کنارصندل به نقل ایرنا ، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت بار یک دستگاه وانت سایپا با سلاح گرم در محور جیرفت – کهنوج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی علی آباد پس از کار اطلاعاتی، سارق فراری را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش در شهرستان عنبرآباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد از قبیل سرقت خودرو و موتورسیکلت است بیان کرد: این متهم پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جیرفت در فاصله ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =