. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 76569 تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 | 12:11 ب.ظ

امیدواری کارگران بیکار شده شهرداری جیرفت برای بازگشت به کار

کارگران بیکار شده شهرداری جیرفت در استان کرمان از امیدواری برای بازگشت به کار خود خبر دادند. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایلنا، حدود ۱۸۰ نفر ازکارگران بیکار شده شهرداری جیرفت برای بازگشت به کار خود امیدوار شدند. یکی از کارگران تعدیلی شهرداری جیرفت با بیان اینکه بعد از گذشت حدود دو ماه […]

کارگران بیکار شده شهرداری جیرفت در استان کرمان از امیدواری برای بازگشت به کار خود خبر دادند.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایلنا، حدود ۱۸۰ نفر ازکارگران بیکار شده شهرداری جیرفت برای بازگشت به کار خود امیدوار شدند.

یکی از کارگران تعدیلی شهرداری جیرفت با بیان اینکه بعد از گذشت حدود دو ماه شهرداری از ما درخواست کرد مدارک هویتی و تحصیلی خود را برای بازگشت به کار به بخش حراست شهرداری تحویل دهیم، گفت: ما حدود۱۸۰ کارگر خدمات شهرداری جیرفت با سوابق یک تا دوساله هستیم که از ابتدای خرداد ماه سال جاری، از ورودمان به محل کارمان جلوگیری شده و بیکار شده‌ایم.

او گفت: به ما گفته شده کارگران تعدیلی بر اساس تاریخ استخدام قبلی خود در دو مرحله برای شروع به کار دوباره در شهرداری به کار گرفته می‌شوند. مرحله اول شامل یک گروه ۷۰ نفری می‌شود که تاریخ استخدام آنها از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در مرحله دوم مابقی کارگرانی به کار گرفته  می‌شوند که تاریخ استخدام آن‌ها از سال ۱۴۰۱ آغاز شده باشد.

این کارگر با بیان اینکه همه کارگران تعدیلی تحت نظارت سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمان در پستهای قبلی خود در واحد خدمات وفضای سبز مشغول به کار می‌شوند، گفت: از همه مسئولان که پیگیر بازگشت به کار کارگران شهرداری جیرفت هستند کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم کارگران تعدیلی که هم اکنون با مشکل معیشت روبرو هستند هر چه سریعتر فعالیت شغلی خود را آغاز کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =