. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 76599 تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 | 08:39 ق.ظ

تاخیر در ورود هواپیمای ماهان باعث معطلی مسافران ۲ پرواز در کرمان شد 

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا، تاخیر ورود پرواز تهران به کرمان سبب معطلی ۱۳۵ مسافر ۲ پرواز ورودی و خروجی امشب فرودگاه کرمان شد.  مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان کرمان شامگاه دوشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: هواپیمای شماره ۱۰۶۷ ورودی از تهران براساس برنامه باید ساعت ۱۸:۱۰ به […]

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا، تاخیر ورود پرواز تهران به کرمان سبب معطلی ۱۳۵ مسافر ۲ پرواز ورودی و خروجی امشب فرودگاه کرمان شد. 

مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان کرمان شامگاه دوشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: هواپیمای شماره ۱۰۶۷ ورودی از تهران براساس برنامه باید ساعت ۱۸:۱۰ به سمت کرمان پرواز می‌کرد اما این پرواز ساعت ۲۱:۰۶ در باند فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان بر زمین نشست.

علیرضا مجیدی افزود: برنامه پرواز هواپیمای شماره ۱۰۶۶ خروجی از کرمان به سمت تهران نیز ساعت ۱۹:۱۰ بود که این پرواز هم ساعت ۲۲:۰۵ انجام شد.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران پرواز نخست ۶۶ نفر و پرواز دوم ۶۹ نفر بوده است عنوان کرد: علت تاخیر این پروازها براساس اعلام شرکت هواپیمایی تاخیر ورود از مبدا بوده است که از مسافران توسط شرکت هواپیمایی ماهان پذیرایی به عمل آمد.

استان کرمان دارای پنج فرودگاه در شهرهای کرمان، بم، سیرجان، جیرفت و رفسنجان است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =