. جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77162 تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 | 15:12 ب.ظ

دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در مسجد جامع اسفندقه با مردم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت ، شب گذشته دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در مسجد جامع اسفندقه با مردم دیدار و گفتگو کردند.پیگیری مطالبه های مردم اسفندقه در خصوص معادن در دستور کار دستگاه قضایی جیرفت قرار گرفت افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت ، شب گذشته دادستان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در مسجد جامع اسفندقه با مردم دیدار و گفتگو کردند.
پیگیری مطالبه های مردم اسفندقه در خصوص معادن در دستور کار دستگاه قضایی جیرفت قرار گرفت

افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جیرفت به همراه تنی چند از قضات دادسرا شب گذشته در مسجد جامع بخش اسفندقه و دولت ابادحضور یافتند و ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با نمازگزاران و شهروندان حاضر در مسجد دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری جیرفت در جریان این دیدارافشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب جیرفت ضمن تسلیت و تعزیت ایام عاشورای حسینی ضمن تشریح عملکرد دستگاه قضایی شهرستان و پرداختن به سند تحول قضایی، گفت:محور خدمتگزاری و صیانت از حقوق مردم بر مبنای حفظ نظم و امنیت، اجرای قانون و توسعه عدالت تعریف شده است و لذا دادگستری جیرفت با بهره گیری از ظرفیتهای قانونی برای تحقق این اهداف متعالی گام بر می دارد.

صالحی نژاد دادستان جیرفت اظهار داشت با توجه به اظهارات اکثریت مردم بومی وحواشی ایجادشده، در خصوص استخدام های بدون ضابطه، و وجود شواهد و انتقادات فراوان از نحوه فعالیت بعضی از معادن در اسفندقه در راستای حفظ حقوق عامه مردم منطقه، اجازه کوچک‌ترین تخلفی را نخواهیم داد و تخلفات معادن این بخش به دقت بررسی، پایش و در صورت لزوم با برخوردهای قضایی روبرو خواهد شد.
دادستان جیرفت گفت :مهمترین جلوه بارز حفظ حقوق عامه را حمایت از حقوق مردم عنوان کرد و گفت: دادستانی جیرفت آمادگی دارد با برگزاری نشست با دستگاه‌های اجرایی ذی ربط نسبت به رفع تعارضات موجود در حوزه معادن در این بخش اقدام کند.
صالحی با تأکید بر اینکه خدمت رسانی شایسته و بی منت به مردم جزء افتخارات دستگاه قضا محسوب می شود تصریح کرد:
اگر نیروهای بومی این منطقه متخصص نیستند در حین انجام کار، آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شود تا بتوانند جذب کار شوند و این امر بهانه‌ نشود که نیروی متخصص نبود و ما مجبور شدیم از جای دیگر نیرو بکار بگیریم.
لازم به ذکر است در ادامه این دیدار دادستان و همکارانش با حضور در منزل خانواده سردار شهید محمدعلی خواجه یاد این شهید عزیز را گرامی داشتند.
همچنین از ساعت ۲۱ شب تا ۲۳ جلسه شورای اداری با حضور مسئولان اداری بخش اسفندقه با حضور دادستان و قضات در محل بخشداری اسفندقه تشکیل و مشکلات و مسائل حقوقی مردم مورد بررسی قرار گرفت
روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =