. جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 77359 تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 | 19:57 ب.ظ

‍ امام جمعه جیرفت : بصیرت مردمی بر عزاداری های محرم امسال حاکم بود/ پیشخوان جنگ اقتصادی امروز رسانه ها هستند

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: محرم امسال حال و هوای دیگری داشت و ملت ما ملت امام حسین است و تبلیغات سو بر روی آنها تاثیری نداشته و نخواهد داشت.وی یادآور شد: امسال عزاداری ها تماشایی بود و مردم در هوای گرم بیرون آمدند، نذری دادند […]

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: محرم امسال حال و هوای دیگری داشت و ملت ما ملت امام حسین است و تبلیغات سو بر روی آنها تاثیری نداشته و نخواهد داشت.
وی یادآور شد: امسال عزاداری ها تماشایی بود و مردم در هوای گرم بیرون آمدند، نذری دادند و عزاداری کردند.
حجت‌الاسلام تارم اضافه کرد: نیروی های امنیتی ما موفق شدند گروه‌های تروریستی که قصد عملیات های خرابکارانه ای را در تهران، کرمان اصفهان کهکیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران داشتند پیش از انجام هر اقدامی دستگیر کنند و مهمات زیادی را نیز کشف کردند.
وی بیان کرد: مردم در این فضا نهراسیدند یا گرما مانع آنها نشد و مراسمات مختلف عزاداری امام حسین (ع) را برگزار کردند و کم نگذاشتند که نشانه هوشمندی و بصیرت آنها است.
امام جمعه جیرفت یاد شهید صارمی را گرامی داشت و روز خبرنگار را نیز تبریک گفت و افزود: اگر اهالی رسانه به نقش مهم و اساسی خود دقت کنند نقش آفرین هستند زیرا روزنامه نگار و خبرنگار متعهد در صف مقدم قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: پیشخوان جنگ اقتصادی امروز رسانه ها هستند بنابراین باید از همه اهالی رسانه تقدیر و تشکر به عمل بیاید.
حجت‌الاسلام تارم با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه گفت: نماز جمعه تجلی اسلام اجتماعی و پشتوانه استمرار حاکمیت حق، تقویت کننده جبهه حق و عدالت است.
وی گفت: روایتی از نبی مکرم اسلام (ص) وجود دارد که در آن آمده است، اهل بهشت کسی است که گرما و سرما او را از نماز جمعه باز نمی دارد./ایرنا

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =