. دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78453 تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 | 08:25 ق.ظ

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با حضور دکتر احمد بلندنظر فرماندار، دکتر عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، سید ایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش، روسای ادارات و نهاد ها ، معاونین آموزش و پرورش و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس فرمانداری جیرفت برگزار شد. دکتراحمد بلندنظر فرماندار و رئیس شورای […]

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با حضور دکتر احمد بلندنظر فرماندار، دکتر عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، سید ایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش، روسای ادارات و نهاد ها ، معاونین آموزش و پرورش و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس فرمانداری جیرفت برگزار شد.

دکتراحمد بلندنظر فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص وفاق و وحدت ملی و امنیت ملی ، گفت : دشمن این دونقطه را مورد هدف قرار داده است که ما باید این وحدت و وفاق را با دید فراجناحی و انقلابی تقویت کنیم و برای رفع مشکلات مردم همانطور که دولت مردمی این گونه بوده است و مورد تمجید حضرت آقا قرار گرفته است، شبانه روزی تلاش کنیم که یکی از موارد خدمت به مردم بحث بازگشایی مدارس است.

فرماندار جیرفت افزود : مسائل مربوط به پروژه مهر باید به صورت ویژه پیگیری شود و موارد تربیتی و فرهنگی در اولویت کار های ما باشد که در این زمینه مدیران مدارس و معلمین بسیار تاثیر گذار هستند.

دکتراحمدبلند نظر بیان داشت : توسعه و تجهیز فضای آموزشی استاندارد به ویژه در مدارس کلنگی و پروژه های نیمه تمام بسیار مهم است و اداره کل نوسازی مدارس باید در این مورد پاسخگو باشد و پیگیری لازم بصورت جهادی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی دانشگاه فرهنگیان جنوب استان کرمان در شهرستان جیرفت خدمتی ماندگار است ، گفت : راه اندازی این دانشگاه بصورت جدی پیگیری و در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی شود تا زمینه تربیت نیرو انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش تسهیل گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباس توان ، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده معلم هنوز در جامعه ما منزلت ویژه ای دارد، تصریح کرد: معلمی از آن تیپ مشاغلی است که در جامعه ما شأن بسیار بالایی دارد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان ، افزود: ما مسئولین باید در عمل به فکر تسهیل شرایط برای معلمان و دانشجومعلمان باشیم و طبق گفته های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانشگاه فرهنگیان از مهم ترین محیط های آموزشی است که شخصیت معلمان در آنجا شکل می گیرد که باید همگی این شرایط را برای تربیت نیروی انسانی تراز آموزش و پرورش فراهم آوریم که راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در جنوب استان کرمان همت ویژه ای را از طرف مسئولین می طلبد.

سید ایوب حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این جلسه ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته برای شروع سال تحصیلی جدید ، گفت : پروژه مهر یک ابر پروژه و از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش است که بخش قابل توجهی از جامعه با این برنامه ارتباط مستقیم دارد .

حسینی ادامه داد: برخی مسائل مربوط به پروژه مهر نیاز به همت فرا دستگاهی دارد که با توجه به گستردگی حوزه جغرافیایی آموزش و پرورش در این شهرستان می طلبد سایر دستگاه ها و نهاد های متولی و مرتبط و مشارکت های مردمی و خیرین به این سمت گسیل داده شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در پروژه مهر به بیان مشکلات و مسائل آموزش و پرورش به ویژه پیرامون تامین فضای آموزشی استاندارد پرداخت.

محمد حسن بهروز معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این جلسه ، گفت : پروژه مهر یک رخداد بزرگ است که آموزش و پرورش برای غلبه بر مشکلات نیاز به همکاری سایر نهاد ها دارد که این بحث در مورد فضای آموزشی و تجهیزات مدارس ضروری است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =