. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78689 تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 | 10:52 ق.ظ

جشن ختنه‌سوران در جیرفت با درگیری و ۲ کشته پایان یافت

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، درگیری و تیراندازی در جریان مراسم جشن ختنه‌سوران واقع در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت درحالی مخابره می شود که بنا بر اعلام مسئولان این رویداد ۲ کشته و یک زخمی داشته است. بخشدار اسماعیلی شهرستان جیرفت روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار ایرنا توضیح داد: شب […]

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، درگیری و تیراندازی در جریان مراسم جشن ختنه‌سوران واقع در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت درحالی مخابره می شود که بنا بر اعلام مسئولان این رویداد ۲ کشته و یک زخمی داشته است.

بخشدار اسماعیلی شهرستان جیرفت روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار ایرنا توضیح داد: شب گذشته(به دنبال درگیری بین افراد) یک نفر در جشن ختنه سوران در این بخش با تیراندازی به وسیله کلت به حاضران موجب مرگ ۲ نفر شد.

موسی مرسل‌پور با اشاره به اینکه حادثه یک مجروح نیز داشته اظهار کرد: این جشن تا ۲ بامداد پنجشنبه در یک باغ ادامه داشته است که در آن زمان فردی ( به دنبال وقوع درگیری) به حاضران تیراندازی می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش برای بازداشت فرد مسلح جریان دارد.

مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی در جنوب کرمان طرح‌های مختلفی را برای تحویل سلاح اجرا کرده‌اند تا از تعداد سلاح‌های موجود در جوامع این منطقه کاسته شود که موفقیت‌هایی را هم به دست آورده‌اند اما همچنان سلاح در مناطق جنوب کرمان در دست برخی افراد وجود دارد.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =