. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78707 تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 | 13:35 ب.ظ

شش هزار میلیارد تومان برای صادرات محصولات کشاورزی

از هفته آینده با تصویب مجلس ، شش هزار میلیارد تومان برای صادرات محصولات کشاورزی در نظر گرفته می شود. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، ذبیح الله اعظمی نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با محوریت رفع موانع صادرات پسته و خرما برگزار شد. […]

از هفته آینده با تصویب مجلس ، شش هزار میلیارد تومان برای صادرات محصولات کشاورزی در نظر گرفته می شود.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، ذبیح الله اعظمی نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با محوریت رفع موانع صادرات پسته و خرما برگزار شد.

سخنگوی کمیسون کشاورزی افزود:در این جلسه مصوب شد که ۶ هزار میلیارد تومان منابع مالی از هفته آینده در اختیار بانک های عامل جهت صادرات محصولات کشاورزی به خصوص خرما و پسته قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سرمایه در گردش برای کشاورزان و بازرگانان محصولات کشاورزی تخصیص داده شود و کارت های اجاره ای یا یکبار مصرف تعیین تکلیف شوند.

اعظمی اظهار کرد: از دیگر مصوبات جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی این بود که سازمان استاندارد قوانین سختگیرانه برای صادرات خرما، پسته و سایر محصولات کشاورزی را تعدیل کند به خصوص برای کشورهایی که بعضی استانداردها را برای واردات لحاظ نمی کنند.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این در این جلسه مصوب شد که بانک کشاورزی برای امهال تسهیلات کشاورزان اقدام نماید و سقف بدهی ها مساعدت کند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =