. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78700 تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 | 11:17 ق.ظ

فراخوان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان منتشر شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از فراخوان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان(معرفی بهترین های سینما)خبر داد و گفت: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان را برگزار می […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از فراخوان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان(معرفی بهترین های سینما)خبر داد و گفت: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دومین ویژه برنامه استانی مهر سینمای ایران _ جنوب کرمان را برگزار می کند.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در این باره اظهارداشت: ویژه‌برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان سینمایی تلاش می‌کند ضمن تکریم سینماگران پیشکسوت با ایجاد فضای رقابتی درمهرماه ، بهترین‌های سینمای ایران در رشته‌های مختلف را در سراسر کشور شناسایی، تجلیل و مورد حمایت قرار دهد، افزود: از تمامی سینماگران جنوب کرمان دعوت می‌شود سوابق فعالیت‌های سینمایی خود ازجمله نسخه با کیفیت فیلم، گواهی حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و جوایز کسب شده، قرارداد به همراه پروانه ساخت، پوستر و … به دبیرخانه جشن مهرسینمای ایران تحویل دهند.

حسینی اظهارداشت: جشن مهر سینمای ایران در بخش‌های تهیه‌کنندگی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی و دستاوردهای فنی وهنری و پژوهش سینمایی و … در قالب داستانی، مستند و انیمیشن در قالب‌های فیلم بلند و کوتاه بهترین‌های استان را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه آثاری مورد داوری قرار می‌گیرند که از فروردین ماه ۱۴۰۰ تا شهریورماه ۱۴۰۲ تولید شده باشند، بیان کرد: همچنین آثاری که در اولین جشن مهر سینمای ایران در سال ۱۴۰۱ شرکت کرده‌اند، امکان شرکت در این دوره را ندارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مهلت تحویل آثاررا ۵ مهرماه سال جاری دانست و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی جیرفت میدان انقلاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان معاونت امور هنری و سینمایی تحویل دهند.

وی با بیان اینکه اختتامیه ۹مهرماه ۱۴۰۲در محل سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار می شود اظهارداشت: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره تماس: ۰۳۴۴۳۳۱۸۱۱۶ داخلی ۱۲۳تماس حاصل نمایند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 12 =