. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78692 تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 | 11:03 ق.ظ

همزمان با هفته دفاع مقدس پزشکان متخصص در مناطق محروم جیرفت خدمات رایگان ارائه می‌دهند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت ضمن تشریح ۲۵ عنوان برنامه مختلف فرهنگی و خدماتی در این شهرستان طی هفته دفاع مقدس گفت: از جمله این برنامه ها ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم است. به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، سرهنگ محسن نسب امیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت ضمن تشریح ۲۵ عنوان برنامه مختلف فرهنگی و خدماتی در این شهرستان طی هفته دفاع مقدس گفت: از جمله این برنامه ها ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم است.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا ، سرهنگ محسن نسب امیری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز از دفاع مقدس نمایشگاهی به این مناسبت در مصلای جیرفت افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین روز شاهد حضور بسیجیان و سپاهیان در نماز جمعه خواهیم بود افزود: برپایی میز خدمت در نماز جمعه و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های روز اول این هفته است.
نسب امیری ادامه داد: در روز شنبه شاهد برگزاری مراسم زنگ ایثار و مقاومت، ویژه برنامه روز سرباز، گلباران مزار شهدا، اهدای حدود ۷۰۰ بسته لوازم التحریر، نشست های روشنگری و بصیرتی و رژه خودرویی خواهیم بود.

وی اجرای ویژه برنامه تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و برپایی میز خدمت در محله سرجاز را برنامه‌های روز سوم این هفته بیان کرد و افزود: در روز چهارم هم شاهد برپایی جشن پایداری (در میدان امام حسین)، برگزاری یادواره شهدا در سطح محلات، اهدا خون و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت اضافه کرد: در سه شنبه برگزاری مراسم شب شعر و تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی گفت: در پنجمین روز هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و مسابقات قرآنی ناحیه‌ای برگزار می‌شود.
نسب امیری ادامه داد: در روز ششم این هفته مزار شهدا گلباران، از خانواده معزز شهدا سرکشی می‌شود و شاهد کوهپیمایی بسیجیان نیز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ویزیت رایگان توسط دندانپزشکان و پزشکان متخصص و اردوهای جهادی در نقاط محروم در طول کل هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود اضافه کرد: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس هم، میز خدمت جهادی و مسابقه کتابخوانی شعر و نقاشی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت با یادآوری رشادتها در دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس ارزش بزرگی است که باید زوایای مختلف آن را در جامعه بیان کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =