. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 78718 تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 | 19:07 ب.ظ

ادای احترام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و کارکنان این اداره کل به مقام شامخ شهیدان

همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و کارکنان این اداره کل به مقام شامخ شهیدان جیرفت ادای احترام کردند. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، همزمان با هفته دفاع مقدس امام جمعه جیرفت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب […]

همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و کارکنان این اداره کل به مقام شامخ شهیدان جیرفت ادای احترام کردند.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، همزمان با هفته دفاع مقدس امام جمعه جیرفت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان جیرفت با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه این برنامه با بیان اینکه شکوفایی، اقتدار و عزت نظام اسلامی مدیون خون شهیدان بزرگوار است، اظهارداشت: می طلبد شهیدان به عنوان الگو برای نسل جوان معرفی شوند و این مهم یک ضرورت است.

وی اخلاص و تبعیت از ولایت را دو  ویژگی مهم شهدای گرانقدر دانست و افزود: شهدا انسان‌هایی بودند که با اخلاص حیات طیبه پیدا کردند و جامعه اسلامی تا ابد مدیون این عزیزان است.

حسینی با بیان اینکه اگر توفیق خدمت‌گزاری امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده از برکت وجود شهدا و از جان‌گذشتگی آن‌هاست، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مدد از نفس پاک شهدا بتوانیم در حد توان دین خود را به کشور ادا نماییم.

وی تصریح کرد: شهداء چراغ راهی برای ادامه مسیر خدمت گذاری در همه حوزه  ها هستند و ما باید برای هر فعالیتی از شهدا مدد بگیریم و راه آنها را پیش ببریم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =