. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79008 تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 | 20:53 ب.ظ

دادستان جیرفت : گسترش ورزش باعث کاهش معضلات اجتماعی می‌شود

دادستان و دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان جیرفت تاکید کرد: نقش مهم ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت صبح امروزدر دیدارهای جداگانه با مسئولان و اساتید هیات های ورزشی کاراته ،اتومبیلرانی و موتورسواری و فوتبال دیدار و گفتگوکرد. به گزارش کنارصندل به […]

دادستان و دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان جیرفت تاکید کرد: نقش مهم ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت صبح امروزدر دیدارهای جداگانه با مسئولان و اساتید هیات های ورزشی کاراته ،اتومبیلرانی و موتورسواری و فوتبال دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت دکتر افشین صالحی نژاد صبح امروز چهارشنبه در دیدارهای جداگانه با تعدا دی از مسئولان و اساتید هیات های ورزشی کاراته، اتومبیلرانی و موتورسواری و پیش کسوتان ورزش فوتبال جیرفت، در محل دفتر خود دیدار و گفتگو کرد.
وی اظهار کرد: در دین مبین اسلام به ورزش و ترویج آن تاکید فراوانی شده و باید شرایط را مهیا کنیم تا قشر بیشتری از مردم شهرستان به ورزش بپردازند که این امر منجر به داشتن جامعه شهری و روستایی با افراد سالم تر می شود.
افشین صالحی نژاد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت و دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جیرفت گفت: نقش مهم ورزش همگانی ، قهرمانی و حرفه‌ای در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم انکارناپذیر است.
دکتر صالحی نژاد اظهارکرد: در آموزه‌های دینی ما به ورزش توجه فراوانی شده و مسئولان باید شرایطی را فراهم کنند تا قشر بیشتری از مردم به امر ورزش بپردازند و به میزانی که در بخش ورزش و ایجاد نشاط در جامعه تلاش کنیم، معضلات اجتماعی و همچنین خشونت در جامعه کاهش می یابد
وی به ارائه پیشنهاداتی پیرامون استفاده از ظرفیت های گسترده اداره کل ورزش و جوانان استان در جنوب استان و شهرستان جیرفت با توجه به تعداد مردم و ورزشکاران این شهرستان پرداخت و گفت: مردم جنوب، خصوصا شهرستان جیرفت از این مجموعه مهم مطالباتی دارند که می بایست راهکارهای مناسبی برای برآورده کردن آنها در نظر گرفته شود .
دادستان جیرفت گفت: عموم مردم به نشاط احتیاج دارد که ورزش یکی از بهترین راههای ایجاد نشاط است.
دادستان جیرفت اضافه کرد: ایثار، گذشت و فداکاری در جامعه ورزشی وجود دارد و همه مردم نیز دوستدار ورزشکاران با اخلاق و ارزشمند هستند لذا شما مربیان و پیش کسوتان باید تلاش کنید تا قشر نوجوان و جوان را سوق دهید تا با رعایت این اصول ، الگوهای مناسبی در جامعه باشند.

افشین صالحی نژاداظهارکرد: رسالت جامعه ورزشی زیاد است چون مخاطبان بسیار و حتی جهانی دارد و به همین دلیل باید ورزش را تقویت کنیم تا ورزشکاران ما در میادین مختلف ملی یا بین المللی حضور موفقی داشته باشند
دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جیرفت گفت:پرونده های تشکیل شده در رابطه با خشونت در شهرستان کم نیست عموما محور این خشونت ها فحاشی، ضرب و جرح و تهدید بوده است.
صالحی نژاد افزود: امروزه گرفتار پدیده خشونت هستیم ما باید تلاش کنی تا با گسترش ورزش و ایجاد نشاط در جامعه، خشونت را کاهش دهیم.

در ادامه این دیدار صمیمانه، ورزشکاران نیز به بیان دیدگاه های خود در زمینه رشدرشته ورزشی خود پرداختند و مقرر شد ضمن ارتباطات مستمر بین دفتراجتماعی وپیشگیری ازوقوع جرم دادگستری، با ورزشکاران با ایجاد کارگروههای مشترک،تخصصی اقدامات لازم و مؤثر ی در جهت حمایت قضایی و حقوقی از جامعه ورزشی شهرستان صورت پذیرد

روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =