. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79062 تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 | 17:08 ب.ظ

سومین نشست طراحان و تولید کنندگان مد و لباس جنوب کرمان در جیرفت برگزار شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست طراحان و تولید کنندگان مد و لباس جنوب کرمان در جیرفت برگزار شد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، سومین نشست طراحان و تولید کنندگان مد و لباس جنوب کرمان با حضور مدیر و […]

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست طراحان و تولید کنندگان مد و لباس جنوب کرمان در جیرفت برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، سومین نشست طراحان و تولید کنندگان مد و لباس جنوب کرمان با حضور مدیر و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و تعدادی از طراحان و تولید کنندگان در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

 در این نشست، با بیان اینکه جنوب کرمان دارای تمدن کهن و فرهنگ غنی است، گفت: می طلبد طراحان مد و لباس یک لباسی طراحی کنند که نمادی از فرهنگ و تمدن مردمان این منطقه باشد.

وی اظهارداشت: همچنین طراحان مد و لباس با ایده های خلاقانه می توانند برای کارکنان ادارات لباس طراحی کنند.

وی افزود: طراحان مد و لباس باید توجه داشته باشند، طرح لباس کارکنان باید براساس ساختار اداری و حوزه فعالیت آنها باشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تمرکز زدایی از برنامه های فرهنگی و هنری در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد، عنوان کرد: دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با هدف تمرکز زدایی از مرکز کشور، به استان ها واگذار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: ما نیز در راستای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی داریم نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی را در شهرستان ها برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکسری کارگاه های آموزشی آنلاین برگزار می کند که فرصت خوبی است هنرمندان جنوب کرمان از این ظرفیت استفاده کنند.

گفتنی است، در این نشست طراحان و تولید کنندگان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و مدیر کل نیز قول مساعد همراهی و همکاری های لازم را دادند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =