. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79251 تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | 06:38 ق.ظ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان:رسالت فعالان فرهنگی کاهش آسیبهای اجتماعی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: یکی از رسالت ‌های فعالان فرهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی است. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری مهر، سید احمد حسینی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و دستگاه قضائی استان در جیرفت گفت: یکی از رسالت‌های فعالان فرهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی است؛ لذا همه […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: یکی از رسالت ‌های فعالان فرهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری مهر، سید احمد حسینی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و دستگاه قضائی استان در جیرفت گفت: یکی از رسالت‌های فعالان فرهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی است؛ لذا همه باید در کنار هم برای تحقق این مهم حرکت کنیم تا شاهد خلوت شدن راهروهای دادگستری باشیم.

وی در ادامه جشنواره رسانه و عدالت را یک حرکت ارزشمند عنوان کرد و افزود: پیشگیری از وقوع جرم نیازمند فرهنگ سازی است و اصحاب رسانه به خوبی می‌توانند فضای اقدامات امیدآفرین دستگاه قضائی را منتشر و در این زمینه پیش قدم باشند.

وی با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کنار مجموعه قضائی استان خواهیم بود، افزود: با فرهنگ سازی می‌توان زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری را فراهم کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =