. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79401 تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 | 05:50 ق.ظ

حضور بانوان توانمند جنوب کرمان در نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی و عشایر کشور

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی از حضوربانوان توانمند روستایی و عشایری در نمایشگاه روستایی و عشایر که در ۱۲ الی ۱۸ مهرماه در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد خبر داد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مهندس مهدی میجانی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی گفت: این […]

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی از حضوربانوان توانمند روستایی و عشایری در نمایشگاه روستایی و عشایر که در ۱۲ الی ۱۸ مهرماه در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مهندس مهدی میجانی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی گفت: این نمایشگاه از سوی معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری برگزار شده است و از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه آگاهی بازدیدکنندگان از وجود استعدادها، قابلیت ها و پتانسیل های موجود در مناطق روستایی و عشایر ظرفیت این مناطق در تولید محصولات متنوع بویژه در زمینه صنایع کوچک، صنایع روستایی ، صنایع دستی و همچنین فرصت های شغلی می باشد.

وی افزود: ۳ غرفه در این نمایشگاه به سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اختصاص دارد که در آن ۴ بانوی توانمند روستایی از شهرستان های جیرفت، عنبرآباد و قلعه گنج محصولات خود را به معرض نمایش عموم گذاشتند.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =