. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79545 تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 | 18:37 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: عملیات طوفان الاقصی شکست آمریکا هم بود

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، امام جمعه جیرفت با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی شکست آمریکا هم بود گفت: دشمنان ایران هم باید از این عملیات درس بگیرند و نگاه چپ به این کشور مقتدر داشته باشند چراکه به طوفان‌ ها و زلزله‌های سنگین تر و شدیدتر از اقصی مواجه خواهند […]

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ، امام جمعه جیرفت با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی شکست آمریکا هم بود گفت: دشمنان ایران هم باید از این عملیات درس بگیرند و نگاه چپ به این کشور مقتدر داشته باشند چراکه به طوفان‌ ها و زلزله‌های سنگین تر و شدیدتر از اقصی مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: همه تحلیلگران باور دارند عملیات طوفان الاقصی نه تنها شکست رژیم صهیونیستی بلکه شکست آمریکا هم بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها مدعی بودند نمی‌گذارند کوچکترین آسیبی به سرزمین‌های اشغالی برسد اما دیدند چگونه غافلگیر شدند و مجاهدان و رزمندگان فلسطینی بر آنها فایق آمده و آنها را از پای در آوردند.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: اشغالگرانی که به هیچکس رحم نکرده بودند حالا مظلوم نمایی می کنند اما اقدامات شجاعانه فلسطینی ها نتیجه اعمال صهیونیست‌ها، جنایات و ظلم و ستم آنها است.
حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: جبهه مقاومت و مردم فلسطین هر موقع صلاح بدانند با عزمی راسخ تر در واکنش به جنایت‌های صهیونیست‌ها سیلی سنگین تری خواهند زد.
وی اضافه کرد: جهان اسلام باید برخیزد و حمایت همه جانبه مادی و معنوی از فلسطینی‌ها داشته باشد.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: این صهیونیست های کودک کش و مظلوم کش در کنار افزایش جنایات خود تمام حد و مرزها بویژه در مسجدالاقصی را زیر پا گذاشته‌اند.
وی افزود: این عملیات مهم و بزرگ یک جنگ ترکیبی بود که ابعاد مختلف چریکی از زمین و هوا، اطلاعاتی- امنیتی، سایبری و نظامی داشت.
حجت‌الاسلام تارم با اشاره به اینکه در یک محدوده‌ای همچون غزه این عملیات یک اقدام معجزه‌آسا بود گفت: زلزله‌ای که در سرزمین های اشغالی توسط رزمندگان فلسطینی انجام شد غیرقابل ترمیم و باعث خوشحالی جهان اسلام و غم و غصه کفر و صهیونیست ها و حامیان آنها بود.
وی یادآور شد: وقتی صهیونیست‌ها وحشی گری را از حد می ‌گذرانند و به قبله اول مسلمانان و قرآن، مردم فلسطینی و نمازگزاران اهانت می‌کنند و اشغال این سرزمین ادامه می‌دهند چنین عکس العملی هم خواهند دید.
 در پایان نماز جمعه جیرفت کمک هایی برای مردم غزه جمع‌آوری شد و نمازگزاران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =