. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79563 تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 | 12:46 ب.ظ

اولین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جازموریان معرفی شد

با حضور خانم بیگ زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، جهانگیری فرماندار، صادقی امام جمعه جازموریان و سایر مدیران این شهرستان در جلسه شورای اداری، اسماعیل امیری تبار به عنوان اولین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تازه تاسیس جازموریان معرفی شد.  به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری مکران ، با حضور خانم […]

با حضور خانم بیگ زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، جهانگیری فرماندار، صادقی امام جمعه جازموریان و سایر مدیران این شهرستان در جلسه شورای اداری، اسماعیل امیری تبار به عنوان اولین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تازه تاسیس جازموریان معرفی شد. 

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری مکران ، با حضور خانم بیگ زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، جهانگیری فرماندار، صادقی امام جمعه جازموریان و سایر مدیران این شهرستان در جلسه شورای اداری، اسماعیل امیری تبار به عنوان اولین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تازه تاسیس جازموریان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری مکران، جهانگیری فرماندار جازموریان ضمن تشکر از همکاری دکتر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ایجاد شبکه بهداشت و درمان از ضروریات شهرستان تازه تاسیس جازموریان است.

وی افزود: در شهرستان امکانات کم است و مشکلات زیاد و نیاز است مسئولان استان نگاه ویژه ای به این شهرستان نوپا داشته باشند و خدمت مدیران در این شهرستان، کاری جهادی است.

خانم بیگ زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ارائه خدمات عادلانه بهداشتی از وظایف حوزه بهداشت است.

وی از فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان جازموریان خواست در بحث بهداشت با مدیر جدید همکاری لازم را داشته باشند.

بیگ زاده همچنین از تکمیل نیروی انسانی و اختصاص یک دستگاه خودرو و چند موتورسیکلت نو به شبکه بهداشت و درمان جازموریان خبر داد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 9 =