. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79556 تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 | 12:37 ب.ظ

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در سیرجان وجیرفت

پنج واحد صنفی در سیرجان ویک واحد کارخانه یخ  بعلت رعایت نکردن بهداشت پلمب شدند. مجتبی قدیمی اعلام کرد: از دو رستوران و کبابی مرکز شهر مقداری گوشت فاسد کشف شد که پس از تائید بازرسان مرکز بهداشت، دامپزشکی و در حضور بازرسان بسیج اصناف موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی و برخی تخلفات صنفی دیگر  […]

پنج واحد صنفی در سیرجان ویک واحد کارخانه یخ  بعلت رعایت نکردن بهداشت پلمب شدند.

مجتبی قدیمی اعلام کرد: از دو رستوران و کبابی مرکز شهر مقداری گوشت فاسد کشف شد که پس از تائید بازرسان مرکز بهداشت، دامپزشکی و در حضور بازرسان بسیج اصناف موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی و برخی تخلفات صنفی دیگر  این واحد‌ها پلمب گردیدند.

او افزود: ۳ واحد صنفی دیگر شامل یک باب رستوران یک کبابی و یک قهوه خانه پلمب و برای ۲ کافی شاپ و نانوایی متخلف دیگر نیز پرونده کیفری و تعزیراتی تشکیل شد.

بگفته دادستان سیرجان: نگهداری گوشت فاسد و تاریخ مصرف گذشته، بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در واحد صنفی، عرضه و استعمال قلیان در واحد صنفی، گران‌فروشی، تقلب در فروش،  رعایت نکردن نکات بهداشتی و … از جمله برخی تخلفات این واحد‌های صنفی بود که به تایید بازرسان رسید.

 رئیس مرکز بهداشت جیرفت هم  از پلمب یک واحد کارخانه یخ  خبر داد

مقبلی رعایت نکردن بهداشت فردی،  رعایت نشدن بهداشت ساختمان، فرسوده بودن قالبهای یخ و دیگر تجهیزات از جمله موارد تخلفات اعلام کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 12 =