. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79742 تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 | 17:07 ب.ظ

بازدید سرزده اتاق اصناف از تالار ها و هتل های شهرستان جیرفت

رییس اتاق اصناف جیرفت گفت:بازدید سرزده بازرسان اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تالارهای پذیرایی و هتل های شهرستان جیرفت انجام شد. به گزارش پایگاه خبری مکران، سعید شریفی پور در این رابطه افزود:در ادامه بازرسی های اتاق اصناف از واحد‌های صنفی … بازدیدها: ۰ رییس اتاق اصناف جیرفت گفت:بازدید سرزده […]

رییس اتاق اصناف جیرفت گفت:بازدید سرزده بازرسان اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تالارهای پذیرایی و هتل های شهرستان جیرفت انجام شد. به گزارش پایگاه خبری مکران، سعید شریفی پور در این رابطه افزود:در ادامه بازرسی های اتاق اصناف از واحد‌های صنفی …

بازدیدها: ۰

رییس اتاق اصناف جیرفت گفت:بازدید سرزده بازرسان اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از تالارهای پذیرایی و هتل های شهرستان جیرفت انجام شد.
به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری مکران، سعید شریفی پور در این رابطه افزود:در ادامه بازرسی های اتاق اصناف از واحد‌های صنفی این بار مشترکا با حضور اداره نظارت بر اماکن عمومی از تالارها ،رستوران و قهوه خانه های شهر جیرفت بازدید و تذکرات لازم اعلام شد.
رییس اتاق اصناف جیرفت گفت: در این رابطه دو واحد صنفی قهوه خانه متخلف پلمب شد.
وی اعلام کرد:تالار های پذیرایی موظف به عقد قرارداد مصوب اتحادیه با مشتری در سه نسخه هستند که یک نسخه نزد تالار ،یک نسخه نزد مشتری و یک نسخه به اداره نظارت بر اماکن عمومی ارسال می شود.
شریفی پور اضافه کرد: اخطار پلمب برای واحد‌های صنفی تالارهای پذیرایی فاقد پروانه کسب نیز صادر شد.
وی ادامه داد:تالار های پذیرایی موظف به بکارگیری نگهبان بیرون تالار شدند و هرگونه تخطی از این قانون جرم است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 15 =