. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79753 تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 | 17:24 ب.ظ

هفتمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد

هفتمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سالن کنفرانس فرمانداری شهر جیرفت برگزار شد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، هفتمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سالن کنفرانس فرمانداری شهر جیرفت […]

هفتمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سالن کنفرانس فرمانداری شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، هفتمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سالن کنفرانس فرمانداری شهر جیرفت برگزار شد.

محمدرضا اسفندیاری مهنی در این اجلاسیه، گفت: امروز هفتمین مجمع سالانه بسیج برگزار شد که ۶ کارگروه طرح و راهکارهای خود را جهت حل مشکلات شهرستان ارائه کردند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت بیان کرد: این مجمع از ابتدای سال با حضور اعضا جلساتی را به صورت ماهانه برگزار می کند و در این جلسات هر کارگروه مسائل و مشکلات حوزه خود را احصا می کند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه ها پس از بررسی مشکلات احصا شده، طرح اولویت دار خود را در مجمع بسیج شهرستان مطرح می کنند، این طرح در این مجمع مورد بازبینی قرار می گیرد و در نهایت به استان معرفی می شود.

اسفندیاری مهنی یادآور شد: سال گذشته سه کارگروه اقتصاد، زیربنایی و فرهنگی اجتماعی در اجلاسیه سالانه مجمع بسیج، راهکارهایی پیرامون قرنطینه گیاهی و اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ ارائه دادند که در همین خصوص با اقدامات انجام شده توسط دادگستری، بهزیستی و فرمانداری راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ محقق شده که با اختصاص زمین احداث خواهد شد.

وی هدف از تشکیل مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت را تقویت و توسعه شبکه نخبگانی مردمی دانست و افزود: این مجمع با توجه به مسئله یابی، حل مسئله و مطالبه گری، رفع مسائل و مشکلات و کمک به برپایی دولت و جامعه اسلامی را دنبال می کند.

اسفندیاری مهنی خاطرنشان کرد: مجمع بسیج سپاه شهرستان براساس منویات مقام معظم رهبری، گفتمان امامین انقلاب اسلامی و سیاست های کلی نظام از طریق گسترش و بسیج شبکه نخبگانی مردمی جبهه انقلاب اسلامی وظیفه کمک به برپایی دولت و جامعه اسلامی را بر عهده دارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت با اشاره به ویژگی های مجمع بسیج سپاه، عنوان کرد: مردم پایه مردم، سالار و دارای استقلال، چابک، به دور از دیوان سالاری، خودجوش و درون زا و برون زا است.

وی با بیان اینکه مجمع بسیج محور شبکه نخبگانی مردمی جبهه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این مجمع مظهر هماهنگی، همکاری، هم افزایی، پرچمدار مطالبه گری و عدالت خواهی، غیر سیاسی است و همچنین  صاحب نظر و متخصص در عرصه های مختلف می باشد.

اسفندیاری با اشاره به ارکان مجمع بسیج سپاه جیرفت، اظهار کرد: این مجمع متشکل از هیئت اندیشه ورز، شورا، دبیر و کارگروه ها است و در حال حاضر ۶ کارگروه فعال از جمله کارگروه فرهنگی و اجتماعی، آموزش و تربیت، اقتصادی و زیربنایی، بهداشت و سلامت، آموزش و تحقیقات و فناوری و کارگروه زن و خانواده دارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت یادآور شد: وظیفه مجمع بسیج شهرستان در اولین گام، احصای مشکلات در حوزه تخصصی کارگروه ها است که در همین راستا مشکلات اولویت بندی شده و در قالب یک طرح در این مجمع مطرح می شوند.
 گفتنی است؛ در پایان از روسای کارگروه های شش گانه مجمع بسیج سپاه شهرستان جیرفت از جمله رییس کارگروه زن و خانواده طیبه آراسته با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − شش =