. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79829 تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 | 15:22 ب.ظ

همایش مادران و کودکان جیرفتی در حمایت از مادران و کودکان بی گناه غزه برگزار شد

امروز (۳ آبان ماه) همایش مادران و کودکان جیرفتی در حمایت از مادران و کودکان بی گناه غزه در حسینیه شهدای شهر جیرفت برگزار شد. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان ، امروز (۳ آبان ماه) همایش مادران و کودکان جیرفتی در حمایت از مادران و کودکان بی گناه غزه در حسینیه شهدای شهر جیرفت […]

امروز (۳ آبان ماه) همایش مادران و کودکان جیرفتی در حمایت از مادران و کودکان بی گناه غزه در حسینیه شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان ، امروز (۳ آبان ماه) همایش مادران و کودکان جیرفتی در حمایت از مادران و کودکان بی گناه غزه در حسینیه شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

رحمان مجازی در این همایش، با بیان اینکه اکنون غزه با جنگ بی سابقه ای روبرو است، گفت: بسیاری از مردم از ابعاد گسترده این جنگ بی خبر هستند زیرا اسراییل با اخراج و به شهادت رساندن تعدادی از خبرنگاران، مانع انعکاس وقایع و حقایق این جنگ می شود.

این استاد دانشگاه افزود: اکنون تنها رسانه های معاند از جمله اینترنشنال، شبکه بهایی من و تو، بی بی سی و صدای آمریکا در منطقه هستند و در حال انعکاس اخبار جنگ غزه آنهم با سر پوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونسیتی می باشند.

وی یادآور شد: همین شبکه ها و رسانه های معاند پاییز سال گذشته محور اغتشاشات در کشور ما بودند و شعار زن، هرزگی و بی بند و باری را سر می دادند و اکنون نیز در حال حمایت از وحوش صهیونسیتی در کشتار مردم مظلوم غزه مخصوصا زنان و کودکان هستند.

مجازی اظهار کرد: این رسانه ها در جنگ غزه یک شبهه ایجاد کرده اند که حماس به تحریک جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمله کرده و باعث کشتار مردم غزه شده است.

این استاد حوزه دانشگاه عنوان کرد: محمد ضیف فرمانده گردان های القسام که از رزمندگان حاج قاسم است در نامه ای چند سطری از علل عملیات طوفان الاقصی پرده بر می دارد.

وی ادامه داد: محمد ضیف می گوید؛ ما ترجیح می دهیم یک دفعه بمیریم نه این که هر روز بمیریم چرا که وحوش صهیونسیتی طی ۷ روز ۷۰ نفر از رزمندگان را ترور کردند.

مجازی بیان کرد: ضیف می گوید؛ ۵ هزار شهرک نشین صهیونسیتی در مسجد الاقصی جشن گرفتند و به مقدسات ما جسارت کردند و ما دیگر تحمل اینهمه جسارت، تحقیر، توهین و کشتار را نداریم و به همین دلیل عملیات طوفان الاقصی را انجام دادیم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جنایات بی سابقه یهود در طول سالیان در فلسطین و غزه فراموش نشدنی است، تصریح کرد: اکنون ارتش اسرائیل از هم پاشیده و آنهایی که در جنگ با غزه می جنگند آمریکایی هستند.

وی با اشاره به این که محوریت جنگ در غزه حماس و آمریکا است، خاطرنشان کرد: اگر چه تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیده اند اما تا این لحظه حماس پیروز میدان است و عاقبت خداوند از ظالمان و ستمگران انتقام خواهد گرفت.

گفتنی است؛ این همایش همراه با قرائت قطعنامه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و مداحی در رثای حضرت معصومه (س) و شهدای غزه بود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 20 =