. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 79835 تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 | 17:09 ب.ظ

طلا فروشی های جیرفت زیر ذربین دادستانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: چهار تیم بازرسی ویژه متشکل از معاون دادستان، قضات دادسرا ،کارشناسان ادارات استاندارد اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، و تغزیرات حکومتی در راستای بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی طلاسازان و طلا فروشان شهرستان جیرفت بازدید ویژه به عمل آوردند. افشین صالحی نژاد در خصوص این بازدید سرزده […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: چهار تیم بازرسی ویژه متشکل از معاون دادستان، قضات دادسرا ،کارشناسان ادارات استاندارد اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، و تغزیرات حکومتی در راستای بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی طلاسازان و طلا فروشان شهرستان جیرفت بازدید ویژه به عمل آوردند.

افشین صالحی نژاد در خصوص این بازدید سرزده گفت: در راستای حفظ و حراست از حقوق عامه و مقابله با فروش طلا و جواهرات عیار پایین از طلا فروشی های این شهر بازدید شد.
صالحی نژاد افزود: بازدید از طلافروشی های این شهر با همراهی اعضای کمیته نظارت بر بازار شهرستان جیرفت و با محوریت دادسرای این شهرستان انجام شد.
وی از حضور و همراهی ، رئیس اداره استاندارد و همکاران وی ، ناظرین و بازرسین اتاق اصناف و نمایند گان پلیس اماکن شهرستان جیرفت تقدیر کرد و ادامه داد: یکی از شگردهای متخلفان در بازار طلا عرضه طلا با عیار پایین است.
دادستان جیرفت گفت: تیم‌های نظارتی ما به طور مداوم از صنوف طلافروش بازدید کرده و محصولات آنها را بررسی می‌کنند.
افشین صالحی نژاد با اشاره به بازرسی که توسط این تیم ها برای مقابله با تخلفات مربوط به بازار طلا انجام شد اظهار کرد: سازمان استاندارد یکی از مراجع رسمی عیارسنجی طلا در کشور است، و تیم‌های نظارتی به صورت تصادفی از طلاها عیارسنجی می‌کنند تا عیار واقعی طلا را بسنجد و در صورت بروز تخلف، بدون اغماض و طبق قانون با واحدهای صنفی متخلف به منظور حفظ حقوق عامه مردم برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
دادستان جیرفت در پایان گفت:اداره استاندارد شهرستان در اسرع وقت نتیجه عیار سنجی نمونه های برداشت شده را به اطلاع مردم شریف شهرستان جیرفت برساند و اتاق اصناف از همه واحد های صنفی که نتیجه مثبتی داشتندطی مراسمی تجلیل به عمل آورد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =