. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 80080 تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 | 15:53 ب.ظ

حجت الاسلام والمسلمین پور خاقان : امروز نه تنها جهان اسلام بلکه تمامی آزادی خواهان جهان باید جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم کنند

حجت الاسلام والمسلمین پور خاقان نماینده ویژه قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان جیرفت به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت ، حجت الاسلام والمسلمین پور خاقان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی […]

حجت الاسلام والمسلمین پور خاقان نماینده ویژه قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان جیرفت

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت ، حجت الاسلام والمسلمین پور خاقان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل فرمودند؛ این غده سرطانی باید نابود شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ باید توان دفاعی کشور تقویت شود امروز اگر توان دفاعی ایران قوی، نبود دشمنانی که دور تا دور کشور ما را گرفته اند بدتر از جنایات غزه بر سر ما می آوردند.

وی با بیان اینکه در و استان شهر شهیدان هستیم، عنوان کرد: گل سر سبد این شهیدان فرمانده جهان مقاومت شهید سلیمانی است که امروز جای او خالی است تا به نبرد با صهیونیست ها برود گر چه بزرگانی داریم که جای او هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پور خاقان بیان کرد: باریکه غزه در مساحت ۳۵۰ کیلومتر با بیش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۷ سال است که در محاصره رژیم صهیونسیتی می باشد و امروز صهیونیست ها حلقه محاصره را تنگ تر کرده اند و نیازهای اولیه مردم غزه از جمله آب و غذا را قطع کرده اند.

نماینده ویژه قوه قضاییه در جیرفت با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی ۷۵ سال است که حیات مردم غزه را سلب کرده است، تصریح کرد: امروز بزرگترین و بی سابقه ترین جنایات را در غزه انجام می دهند و بیش از ۸ هزار نفر را در حملات اخیر به شهادت رسانده اند.

وی تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدایی که برای آزادی قدس بر زمین ریخته شده امروز مردم فلسطین و غزه از حق و حقوق خود دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پور خاقان گفت: امروز نه تنها جهان اسلام بلکه تمامی آزادی خواهان جهان باید جنایات رژیم صهیونسیتی را محکوم کنند.

تصاویر : امینه رزمی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =