. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 80456 تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 | 15:08 ب.ظ

اعظمی عنوان کرد:رییس قوه قضائیه تمام اختیارات خود را به رئیس کل دادگستری استان کرمان تفویض کرد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به جزئیات سفر رییس قوه قضاییه به کرمان، گفت: در نشستی که با استاندار و شورای اداری و با حضور نماینده ولی فقیه در استانداری استان کرمان برگزار شد با حکم رییس قوه قضاییه اختیارات حل مشکلات قضایی به رئیس کل دادگستری استان کرمان تفویض اختیار شد. به گزارش […]

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به جزئیات سفر رییس قوه قضاییه به کرمان، گفت: در نشستی که با استاندار و شورای اداری و با حضور نماینده ولی فقیه در استانداری استان کرمان برگزار شد با حکم رییس قوه قضاییه اختیارات حل مشکلات قضایی به رئیس کل دادگستری استان کرمان تفویض اختیار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری خانه ملت ،ذبیح الله اعظمی ساردوئی با اشاره به حضور رییس قوه قضاییه به استان کرمان، گفت: طی سفری که حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به کرمان داشتند، جلسات و دیدارهای متعددی  با اقشار مختلف مردم، نخبگان و مدیران کل استان برگزار و همچنین نشست‌هایی با صنعتگران و فعالان اقتصادی و بازدید از مراکز قضایی در دستور کار قرار دادند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: معاونین و مدیران ارشد قوه قضاییه به منظور شناسایی و احصاء مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان کرمان به شهرهای مختلف این استان سفر کردند و در نهایت مسائل و موضوعات جمع‌آوری شده را در جلسه شورای قضایی استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: حل شدن مشکلات کرمان نیازمند همراهی و همدلی مسئولان استانی است، در شورای راهبردی اداری این استان تمام مسئولان امر جمع شده و با حضور رییس قوه قضاییه برای رفع مشکلات مذاکراتی داشتند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: در نشستی که در استانداری کرمان برگزار شد رییس قوه قضائیه تمام اختیارات خود را به حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان تفویض کرد. همچنین رئیس قوه قضائیه از ابتکار عمل استان در تشکیل شورای عالی راهبردی کرمان با محوریت نماینده ولی فقیه و حضور دائم ۱۰ نماینده استان، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب استان، رییس کل دادگستری تمجید کرد زیرا این شورا بدون تشریفات در بررسی و حل مشکلات استان بسیار موثر بوده و هست./

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =