. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 80450 تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 | 10:35 ق.ظ

الحاق ۳۸۸ هکتارزمین به محدوده شهرهای جنوب کرمان

معاون معماری وشهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ازالحاق ۳۸۸ هکتار زمین به محدوده شهرها در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان ) رضا آزادی معاون معماری وشهرسازی اداره کل راه و شهرسازی در حاشیه بازدید مدیرکل راه و […]

معاون معماری وشهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ازالحاق ۳۸۸ هکتار زمین به محدوده شهرها در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش کنارصندل به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان ) رضا آزادی معاون معماری وشهرسازی اداره کل راه و شهرسازی در حاشیه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از اراضی الحاق شده عنوان کرد: در جنوب کرمان پس از بررسی طرحهای توسعه شهری در مراجع استانی و ملی و همچنین درطرح بازنگری شهرها ۳۸۸ هکتار از اراضی ملی به محدوده شهرها الحاق شده است.

 وی در تشریح الحاقات انجام شده به تفکیک شهرها اظهار داشت: در شهر جیرفت الحاق به محدوده شهر یک قطعه زمین به مساحت ۱۱.۶هکتار، شهر درب بهشت  ۱۱.۹ هکتار، شهر جبالبارز  ۱.۳ هکتار، شهر عنبرآباد ۳۰ هکتار در طرح جامع بازنگری عنبرآباد به محدوده الحاق شده و ۴۵ هکتار در راستای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

آزادی در ادامه گفت: درشهرمنوجان ۷۷ هکتار در طرح جامع بازنگری منوجان به محدوده آن الحاق شده و درشهر قلعه گنج نیز۱۱۰ هکتارهمچنین درشهر رودبار جنوب ۵۵ هکتار در طرح جامع بازنگری شهر شهر کهنوج ۴۷ هکتار به محدوده الحاق و طرح مذکور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد تصویب قرار گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: همچنین در راستای انجام وظایف قانونی راه وشهرسازی درقانون جهش تولید مسکن با توجه به کمبود زمین در محدوده شهرها زمین های فاقد معارض جهت الحاق به شهر پیشنهاد شده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =