. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 80463 تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 | 16:10 ب.ظ

چرا مطالبات نیرو‌های شرکتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پرداخت نمی‌شود؟

شهروند خبرنگار ما در پیامی از دیر پرداختن شدن حقوق نیرو‌های شرکتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انتقاد کرد و خواستار پیگیری پرداخت همه مطالبات این نیرو‌ها شد. به گزارش کنارصندل به نقل از، سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، پرداخت حقوق نیروهای شرکتی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از دی ماه سال ۱۴۰۱ با […]

شهروند خبرنگار ما در پیامی از دیر پرداختن شدن حقوق نیرو‌های شرکتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انتقاد کرد و خواستار پیگیری پرداخت همه مطالبات این نیرو‌ها شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از، سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، پرداخت حقوق نیروهای شرکتی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از دی ماه سال ۱۴۰۱ با تاخیر روبرو بوده است .

این موضوع موجب مشکلات زیادی برای نیروهای شرکتی بیمارستان های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت شده است . 

متن شهروند خبرنگار ما:

با سلام
هر ماه حقوق نیروهای شرکتی بیمارستان های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از پرستار و پرسنل اتاق عمل کارشناس آزمایشگاه گرفته تا خدمات بدون هیچ تاریخ معینی و به شدت دیر پرداخت می شود و همچنین حدود بیش از یک سال است که کارانه نیروها پرداخت نشده و هیچ کس هم پاسخگو نیست . لازم به ذکر است در هر مرکز درمانی تعداد قابل توجهی نیروی شرکتی وجود دارد.
لطفا از مسئولین دانشگاه پیگیر مطالبات ما باشد شاید به شما جوابگو باشند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =