. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 80555 تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 | 20:45 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: طوفان الاقصی انگیزه تسلط اسرائیل بر جهان اسلام را از بین برد

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه هدف و انگیزه اصلی از تشکیل دولت غاصب و جعلی اسرائیل تسلط بر جهان اسلام و گرفتن منابع مسلمانان است، گفت: عملیات طوفان الاقصی این انگیزه را از بین برد.  به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ،حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در […]

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه هدف و انگیزه اصلی از تشکیل دولت غاصب و جعلی اسرائیل تسلط بر جهان اسلام و گرفتن منابع مسلمانان است، گفت: عملیات طوفان الاقصی این انگیزه را از بین برد. 

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری ایرنا ،حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در شهر جیرفت اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش مطمئن شدند که هدف پیروزی بر غزه هم به خیالی تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: جبهه مقاومت و غزه با صبر و مقاومتی که در پیش گرفته‌اند، با هوشیاری و بصیرت خود عملیات طوفان الاقصی را به شکست تاریخی اسرائیل و آمریکا تبدیل خواهند کرد.
امام جمعه جیرفت یادآور شد: دیگر افسانه بازدارندگی اسرائیل، گنبد آهنین و نظریه کشاندن جنگ به خارج از سرزمین های اشغالی برای همیشه با شکست مواجه شده است.
وی افزود: هویت طوفان الاقصی کاملا فلسطینی است و به هیچ کشور دیگری مربوط نیست.
حجت‌الاسلام تارم اضافه کرد: جهان اسلام، جبهه مقاومت، ایران قهرمان، حزب الله دلاور، انصارالله قهرمان، حشد الشعبی عزیز عراق و نیروهای مردمی سوریه و دیگر کشورها تا جای ممکن کنار فلسطینی‌ها ایستاده اند.
وی بیان کرد: آموزه‌های اصلی این اندیشه و مقاومت متاثر از هشت سال دفاع مقدس و از طریق سردار دل‌ها منتقل شده است.
حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی خود مجبور به افسانه بافی و متهم کردن ایران هستند در حالی که این اتفاقی کاملا فلسطینی است.
وی تاکید کرد: برای آنها کُشنده و سخت است که گروهی اندک که سال‌ها محاصره و در تنگنا بوده‌اند با یک عملیات آنچنان ضربه غیر قابل جبرانی وارد کنند.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: فکر می کنند با حمله های وحشیانه به بیمارستان‌ها، زنان و کودکان می‌توانند آن پیروزی بزرگ مردم غزه و فلسطین را بپوشانند اما هرگز شکست آنها فراموش نخواهد شد.
وی یادآور شد: روش همیشگی آمریکا و اسرائیل ایجاد فتنه و درگیری در جهان است، آنها به دنبال ایجاد مسائلی در گوشه کنار جهان بویژه کشورهای اسلامی هستند تا اذهان مردم منحرف شود اما مردم آگاه شده‌اند و شاهد یک بیداری جهانی هستیم.
وی افزود: این نعمتی بزرگ و پدیده‌ای شگفت است که وجدان های جهانی نسبت به کشتارهای بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین باوجود بمباران تبلیغاتی صهیونیست‌ها و آمریکا به جوش آمده است.
حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: حقوقدانان و فعالان سیاسی، مستندات این نسل کشی را جمع آوری کنند و به دنبال محکومیت آن در مجامع بین‌المللی باشند.
وی اضافه کرد: غزه امروز به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت و دفاع از جهان اسلام تبدیل شده است.

تصاویر : خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =