. دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 82596 تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | 11:23 ق.ظ

آگهی مزایده فروش حضوری محصول مرکبات تولیدی سال ۱۴۰۲

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان به استناد آیین نامه مالی و معاملاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سال ۱۴۰۲ در نظر دارد حق بهره برداری از محصول باغات مرکبات خود شامل ارقام مختلف پرتقال والنسیا و مارس ارلی، نارنگی کینو، گریپ ¬فروت سفید و قرمز را از […]


مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان به استناد آیین نامه مالی و معاملاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در سال ۱۴۰۲ در نظر دارد حق بهره برداری از محصول باغات مرکبات خود شامل ارقام مختلف پرتقال والنسیا و مارس ارلی، نارنگی کینو، گریپ ¬فروت سفید و قرمز را از طریق مزایده عمومی به صورت یکجا واگذار نماید.


متقاضیان می¬توانند حداکثر تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۲ ساعت ۱۱صبح نسبت به تحویل یک فقره چک تضمینی به مبلغ شانزده میلیارد و سیصد میلیون ریال و تکمیل فرم پیشنهادی به حراست مرکز مراجعه نمایند.
پیشنهادات در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۲ راس ساعت ۱۲ ظهر در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان قرائت خواهند شد. در صورت نیاز با شماره ۰۹۱۳۳۴۸۰۴۱۶ جناب آقای مختاری تماس حاصل نمایند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =