. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85384 تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | 09:39 ق.ظ

نشست و دورهمی هنرمندان شهرستان قلعه گنج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

نشست و دورهمی هنرمندان شهرستان قلعه گنج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد. به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سفر به شهرستان قلعه گنج با هنرمندان این شهرستان دیدار […]

نشست و دورهمی هنرمندان شهرستان قلعه گنج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سفر به شهرستان قلعه گنج با هنرمندان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این دیدار گفت: تلاش داریم پروژه مجتمع امام خامنه ای بزودی به بهره برداری برسد. 

وی ظرفیت طراحی مد و لباس شهرستان قلعه گنج را بی نظیر دانست و گفت: امروزه مد و لباس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این منطقه نیز ظرفیت خوبی دارد. 

حسینی با بیان اینکه به دنبال برگزاری رویداد های بزرگ در این شهرستان هستیم، گفت: رویدادی که مختص خود شهرستان باشد و تاسالها مردم از اون رویداد یاد کنند. 

وی خاطر نشان کرد: بزودی میز خدمت در شهرستان قلعه‌گنج با حضور معاونین و‌کارشناسان راه اندازی می شود.حسینی با بیان اینکه عدالت فرهنگی با راه اندازی قرارگاه فرهنگی و هنری شهید آوینی قطعا در جنوب کرمان محقق خواهد شد، عنوان کرد: همچنین سالن آمفی تئاتر شهرستان قلعه گنج بزودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت شورای فرهنگ عمومی لزوم لازم الاجرا بودن مصوبات باید مصوبات با جدیت پیگیری شود تا بتوانیم معضلات فرهنگی و اجتماعی برطرف شود.در این نشست هنرمندان به بیان مسائل و مشکلات حوزه ی هنری خود پرداختند و و مدیر کل نیز به مطالبات هنرمندان پاسخ و مقرر شد مسائل و مشکلات انها مورد پیگیری قرار دهد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هفده =