. جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 85387 تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 | 17:53 ب.ظ

یزدان افشاری پور فرماندار گفت: یکی از ضرورت های مهم انقلاب پرداختن به متن انقلاب است

به گزارش کنارصندل صبح امروز برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد باحضور یزدان افشاری پور فرماندارشهرستان عنبرآباد،دادستان عنبرآباد،معاونین فرماندار،فرمانده انتظامی،بخشداران،مسئول تبلیغات اسلامی،رئیس بنیاد شهید و سایر مسئولین جلسه شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد یزدان افشاری پور فرماندار گفت: یکی از ضرورت های مهم انقلاب پرداختن به متن انقلاب است. وی بیان […]

به گزارش کنارصندل صبح امروز برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد باحضور یزدان افشاری پور فرماندارشهرستان عنبرآباد،دادستان عنبرآباد،معاونین فرماندار،فرمانده انتظامی،بخشداران،مسئول تبلیغات اسلامی،رئیس بنیاد شهید و سایر مسئولین جلسه شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

یزدان افشاری پور فرماندار گفت: یکی از ضرورت های مهم انقلاب پرداختن به متن انقلاب است.

وی بیان داشت:بالاترین رخداد ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران بحث پیروزی انقلاب است، که زمینه آن از سال ۴۲ توسط امام راحل آغاز شد و نهایتا به پیروزی انقلاب انجامید.

افشاری پور خاطرنشان کرد:رساندن پیام انقلاب که مصداق تبیین است وظیفه همگان است لذا فضا سازی های دهه فجر و اجرای برنامه های فرهنگی که ذیل ۱۷ کمیته است از وظیفه مدیران محسوب می‌شود.وی افزود:در دهه مبارکه فجر امسال طرح های مختلفی برای رفاه مردم عزیز افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

افشاری پور بیان داشت:کمیته مردمی نکوداشت دهه فجر راه اندازی خواهد شد که در روستاها و سطح شهر برنامه های فرهنگی و انقلابی برگزار خواهند کرد.

وی گفت: گلایه می کنم از عدم‌حضور برخی مدیران در برنامه های ملی و مذهبی و نماز جمعه که بسیار اهمیت دارد امام توجه نمی شود.وی اظهار داشت:دشمن با برنامه های مختلف طی ۴۰ سال انقلاب، با تمام قوا وارد شده تا این نظام را ازپای درآورد که به فضل الهی تاکنون موفق نشده است.

فرماندار عنبرآباد گفت:دشمن بی برنامه نیست و با تمام قوا می‌خواهد آسیب برساند و اقدام جنایتکارانه تروریستی کرمان نشان از اهمیت موضوع امنیت کشور برای دشمن است.وی بیان کرد:حفاظت فیزیکی ادارات بر عهده مدیران ادارات می باشد که در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری باید مراقبت شود.

افشاری پور خاطرنشان کرد:از مردم صبور و کم توق عزیز بابت کمبودهایی همچون سیلندر گاز عذرخواهی میکنم اما تمام تلاش دوستان در اداره صمت برای رفع برخی موانع است گرچه کافی نیست اما تمهیدات لازم را باید بکار ببندند و از سودجویی سودجویان نیز جلوگیری بعمل آید.

وی افزود:به دنبال راه اندازی اداره تعزیرات شهرستان عنبرآباد هستم که زیرساخت ها در حال تامین است.فرماندار عنبرآباد بیان داشت:انتخابات بسیار حساس و مهمی در پیش داریم که مدیران و دستگاه های اجرایی با تمام توان همکاری نمایند‌ تا انتخابات پرشور و دشمن شکنی داشته باشیم.

وی گفت:تقوای سیاسی باید در جریان‌انتخابات رعایت شود و همگی موظفیم در اظهار نظر ها و رفتار خود دقت کنیم.وی بیان کرد:همه ما در محضر خداوند متعالیم وباید فقط برای انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری کمک کنیم و از انتخابات و اراء مردم با تمام توان صیانت کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =