. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 91804 تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 | 12:40 ب.ظ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:نمایشگاه «ایران اکسپو» بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های کرمان است

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فردای کرمان ، گروه اقتصاد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه در این نمایشگاه (ایران اکسپو) از تمام تجار و سفارت‌هایی که با ایران ارتباط […]

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فردای کرمان ، گروه اقتصاد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه در این نمایشگاه (ایران اکسپو) از تمام تجار و سفارت‌هایی که با ایران ارتباط تجاری دارند دعوت شده و بازدیدکنندگان خوبی خواهد داشت، گفت: «امسال واحدهای فعال در چهار حوزۀ محصولات غذایی، دانش بنیان، مس شهید باهنر، قالی و فرش که در زنجیره واقعی ارزش فعالیت داشته‌اند در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد».

امیر حسن‌زاده اظهار کرد: «کرمان فرصت سرمایه‌گذاری زیادی دارد و این نمایشگاه بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و صادراتی استان در زمینۀ معدنی‌، محصولات غذایی و صنایع‌دستی است».

به گزارش کنارصندل به نقل از فردای‌کرمان، وی در نشست هماهنگی ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو که با حضور نمایندگان شرکت‌های فعال استان برگزار و شرایط برگزاری این نمایشگاه و حضور آن‌ها بررسی شد، تاکید کرد: «نمایشگاه نقطه عطفی برای هم‌افزایی شرکت‌های فعال در استان است».

حسن‌زاده زنجیرۀ ارزش را مصداق شعار سال دانست و ادامه داد: «زنجیرۀ ارزش با مردم به نتیجه می‌رسد، لذا طبق شعار سال باید پیش رفت و لازم است که واحدهای فعال از شمال و جنوب استان شناسایی و با یکدیگر پیوند و ارتباط داده شوند و تبادل آموخته‌ها و دانش بین آن‌ها صورت پذیرد».

وی خاطرنشان کرد: «کار انفرادی در توسعه استان جوابگو نخواهد بود و نیاز است در استان در حوزه معدن و صنعت پیوند محکم ارتباطی برقرار شود».

وی اضافه کرد: «این نمایشگاه نقطۀ عطفی است که باید برای هم‌افزایی استان استفاده شود».

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =