. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 93213 تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 | 20:03 ب.ظ

سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت: هرچه ما در نظام جمهوری اسلامی داریم از برکت خون شهدا است.

ما خادم خوبی برای خانواده های شهدا باید باشیم سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا مدافع وطن و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان گفت: هرچه ما در نظام جمهوری اسلامی داریم از برکت خون شهدا است. وی افزود: شهدا زحمات زیادی برای این انقلاب کشیدند و با […]

ما خادم خوبی برای خانواده های شهدا باید باشیم

سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا مدافع وطن و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان گفت: هرچه ما در نظام جمهوری اسلامی داریم از برکت خون شهدا است.

وی افزود: شهدا زحمات زیادی برای این انقلاب کشیدند و با گذشت از جان خود برای ما امنیت، آرامش و عزت و سربلندی را به ارمغان آوردند این وظیفه ما را سنگین می کند که رهروان خوبی برای آنها باشیم.

سرپرست انتظامی جیرفت در ادامه یاد و خاطر تمام شهداء را گرامی داشت و بیان داشت: بنده در اولین روز از حضورم درشهرستان با حضور در گلزار شهداء با این عزیزان عهد بستم که خادمی برای خانواده آنها و خدمتگزاری خوب برای مردم عزیز باشم .

در ادامه ” چهارشنبه پور” رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان به نیابت از خانواده شهداء، انتصاب سرپرست انتظامی شهرستان را تبریک گفت و بیان داشت: شهداء با نثار خون پاک خود امنیت و آسایش را برای جامعه به یادگار گذاشتند و ما خادمان ملت وظیفه حراست و پاسداری این میراث گرانبها را داریم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =