. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 93262 تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 | 21:31 ب.ظ

فرمانده سپاه جیرفت اعلام کرد

تشکیل یک قرارگاه جهادی منطقه ای به همت سپاه شهرستان جیرفت

محسن نسب امیری با اشاره به یک قرارگاه جهادی منطقه ای و پنج قرارگاه محله ای در شرایط بحران در دو سال گذشته، گفت: اعزام ۶ تیم پزشکی جهادی جهت ویزیت، درمان و ارائه مشاوره رایگان در مناطق محروم با کمک دانشگاه علوم پزشکی، به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، محسن نسب […]

محسن نسب امیری با اشاره به یک قرارگاه جهادی منطقه ای و پنج قرارگاه محله ای در شرایط بحران در دو سال گذشته، گفت: اعزام ۶ تیم پزشکی جهادی جهت ویزیت، درمان و ارائه مشاوره رایگان در مناطق محروم با کمک دانشگاه علوم پزشکی،

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، محسن نسب امیری در آیین افتتاح و بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج سازندگی، گفت: شهرستان جیرفت مردمی فهیم، شهید پرور و همیشه در صحنه دارد که همواره در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی زبانزد هستند.

فرمانده سپاه جیرفت با بیان اینکه بسیجیان مجاهدین فی سبیل الله هستند، ابراز کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در دو سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات مردم و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی پیگیری اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: آبرسانی به برخی از روستاهای فاقد آب شرب، ساخت و تکمیل ۴۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهرها با همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره)، اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده، توزیع ۱۷ هزار و ۵۹۶ بسته معیشتی در بین نیازمندان و اهدای ۸۵ سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت بخشی از این اقدامات است.

نسب امیری اظهار کرد: بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته شامل اعزام بسیجیان جهت همکاری با پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۲، برگزاری رزمایش فاطمیون گروه های جهادی بسیج با حضور سردار زهرایی، اعزام گروه های جهادی در ایام اربعین حسینی جهت خدمت در موکب ها در کشور عراق، پیگیری و رفع مشکلات محلات کم برخوردار در قالب طرح کرامت است.

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به یک قرارگاه جهادی منطقه ای و پنج قرارگاه محله ای در شرایط بحران در دو سال گذشته، عنوان کرد: اعزام ۶ تیم پزشکی جهادی جهت ویزیت، درمان و ارائه مشاوره رایگان در مناطق محروم با کمک دانشگاه علوم پزشکی، توزیع ۳۰ دستگاه کولر گازی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه اندازی ۹ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان در شهرستان جیرفت با حضور سردار زهرایی و راه اندازی ۲۰ کارگاه  تولیدی و اشتغالزایی از جمله اقدامات دو سال گذشته است.

وی بیان کرد: در دوسال گذشته کلاس تقویتی برای ۵۰۰ دانش آموز بی بضاعت برگزار شده، ۲۵۳ مورد لوازم خانه به نیازمندان اهدا شده و در حد توان بسته های فرهنگی در مساجد سطح شهرستان شده است.

نسب امیری ادامه داد: جشن های ازدواج آسان، کاشت ۱۱ هزار نهال در پایگاه های مقاومت بسیج، راه اندازی ۱۰ هزار بازارچه اقتصاد مقاومتی فصلی، ساخت ۷۰ چشمه سرویس بهداشتی برای محرومین، کمک به بیماران نیازمند، دوخت چادر رایگان برای ۳۰۰ نفر، کمک به بازگشت ۶۰ کارتن خواب به آغوش خانواده‌ها، اعزام ۵۰ نفر به کربلای معلی به کمک خیرین و برپایی سفره افطاری برای یکهزار نفر از سایر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت است.

فرمانده سپاه جیرفت تصریح کرد: با توجه به محرومیت جنوب کرمان از سردار نظری و دیگر مسئولان تقاضا داریم نسبت به استقلال جنوب کرمان حمایت کنند.

وی عنوان کرد: اکثر کشاورزان جنوب کرمان پیاز و سیب زمینی کشت کرده اند که متاسفانه اُفت قیمت این محصولات باعث ضرر و زیان این قشر زحمت کش شده است و می طلبد مسئولان برای رفع مشکل کشاورزان تدابیری بیاندیشند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =