. دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 93272 تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 | 15:33 ب.ظ

تعامل و همکاری پلیس و سپاه، خدمت رسانی به مردم را بهتر و آسان تر خواهدکرد 

 سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: هر چه تعامل و همکاری بین دو مجموعه پلیس و سپاه بیشتر باشد خدمت رسانی به مردم بهتر و آسان تر خواهد شد . به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”رضا فیروز بخت ” در نشست تعاملی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان که در ستاد انتظامی […]

 سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: هر چه تعامل و همکاری بین دو مجموعه پلیس و سپاه بیشتر باشد خدمت رسانی به مردم بهتر و آسان تر خواهد شد .

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”رضا فیروز بخت ” در نشست تعاملی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان که در ستاد انتظامی جیرفت برگزار شد،اظهارداشت: خدمت به مردم و حفظ رضایت مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیروهای مسلح است و بی تردید حضور بسیجیان در کنار ماموران انتظامی، افزایش روزافزون امنیت را در پی خواهد داشت .

وی افزود: پلیس خود را جدای از هیچ سازمان و نهادی نمی داند و مانند همیشه با تعامل و همکاری برای تامین امنیت مردم تلاش خواهد کرد تا رضایت پروردگار را کسب نماید .

وی نمونه بارز تعامل با سپاه را راه اندازی گشت های رضویون برشمرد و بیان داشت: بسیاری از کشفیات و دستگیری های مجرمین و متهمان تحت تعقیب را نیروی انتظامی مدیون همکاری بسیجیان و مردم این شهرستان می داند و بدون شک، اثرگذاری پلیس با مساعدت های مردم دو چندان خواهد شد .

سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت در ادامه بر لزوم بیش از پیش راه اندازی بیشتر گشت های رضویون در شهرستان تاکید کرد و یاد آور شد: حضور گشت های رضویون در کنار ماموران انتظامی، افزایش روزافزون امنیت و آرامش و کاهش سرقت ها و آسیب های اجتماعی و در نهایت رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت . 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =