. دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 93291 تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 | 17:26 ب.ظ

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جیرفت

سرپرست انتظامی جیرفت از اجرای طرح ۴روزه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم خیز در ادامه طرح های اخیر پلیس در این شهرستان خبر داد . به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”رضا فیروزبخت” اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی مردم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط جرم خیز […]

سرپرست انتظامی جیرفت از اجرای طرح ۴روزه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط جرم خیز در ادامه طرح های اخیر پلیس در این شهرستان خبر داد .

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”رضا فیروزبخت” اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی مردم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط جرم خیز با بهره گیری از توان انتظامی به مدت ۴روز به اجرا در آمد . 

 وی افزود: در اجرای این طرح بیش از ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق، شمار زیادی سلاح غیر مجاز و بیش از ۱۰۵کیلو انواع مواد مخدر کشف و همچنین ۳۴ نفر سارق، ۵ قاچاقچی، ۹۳ خرده فروش موادمخدر و ۵۹ معتاد متجاهر دستگیر شدند .

سرپرست انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به توقیف ۱۳۷دستگاه انواع وسائط نقلیه متخلف، خاطرنشان کرد: این طرح از سلسله طرح های تاثیرگذار در پیشگیری از جرائم است و پلیس در راستای برخورد با مجرمان و شناسایی و دستگیری آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =