. دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 93281 تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 | 10:29 ق.ظ

تعامل پلیس و دادگستری باعث کاهش جرائم می شود

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت در نشست تعاملی با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان، تعامل پلیس و دادگستری را باعث کاهش جرائم و مورد تاکید برشمرد . به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”رضا فیروزبخت”در جلسه تعاملی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان جیرفت، اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضایی به عنوان دو مجموعه […]

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت در نشست تعاملی با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان، تعامل پلیس و دادگستری را باعث کاهش جرائم و مورد تاکید برشمرد .

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”رضا فیروزبخت”در جلسه تعاملی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان جیرفت، اظهار داشت: پلیس و دستگاه قضایی به عنوان دو مجموعه در جهت برقراری امنیت، باید با هم تعامل و هماهنگی داشته باشند .


وی بر آمادگی گسترش تعاملات تاکید و بیان داشت: پلیس و دستگاه قضایی در کنار هم می توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه ها از جمله زمینه های اجتماعی و روحی و روانی برای مردم باشند و با ایجاد چنین تعاملی مردم می توانند احساس امنیت خوبی داشته باشند .

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت بیان داشت: لازمه بالا بردن رضایت مردم از خدمت گزاران خود در مجموعه انتظامی و دستگاه قضا، همکاری بیشتر این دو مجموعه است .

در ادامه”ستایی مختاری”رئیس دادگستری شهرستان جیرفت نیز با تقدیر از اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه، افزود: پلیس با ارئه آموزش همگانی و تعامل بسیار خوب با دستگاه ها، نقش اساسی در پیشگیری از جرائم و تامین نظم و امنیت جامعه دارد .

وی در پایان با تاکید بر اینکه تلاش شبانه روزی و خدمات کارکنان انتظامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: دستگاه قضائی با تمام توان از پلیس برای تامین و حفظ امنیت و آرامش مردم حمایت می کند .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =